Bažanti

65%

Komentáře a recenze 3

28 422 bodů
7
Pět kamarádů se snaží založit hudební kapelu a zúčastnit se hudebních soutěže, ale netrvá dlouho a jsou povolání na vojnu. Členové skutečné hudební kapely pod názvem Les Charlots ve svém druhém snímku, který je, stejně jako předchozí, směskou situačního humoru a grotesky, takže opět není nouze o nejrůznější skopičiny a vůbec blázniviny jako takové. Tentokrát už celá tvůrčí etuda nevypadá jak narychlo spíchnutá horku jehlou. Děj už je krapet smysluplnější, i když opravdu jen krapet. První polovina civilní se od předchozího snímku nijak nevyměňuje. Druhá polovina vojenská už je na tom o něco lépe. Bláznivin chlapců si také užijeme víc než dost, ale nejsou už tak přepálené a navíc dostal prostor také vojenský velitel. Dohromady snímek nepřináší nic nového, což znamená, že se členové skupiny Les Charlots rozhodli zůstat na svém komickém potenciálu. Francouzská bláznivá komedie tudíž určená jen pro určitý okruh diváků. Ono přijde na to, jaký kdo má smysl pro humor. Například intelektuální humor tady nikdo rozhodně nenajde.
p.a.douch
p.a.douch
8 350 bodů
7
Tyhle hoši přinášeli celé roky do komunistických kin trochu západní srandy. Musím přiznat, že v sedmdesátých letech to byla ukrutná sranda. Dnes se už na to člověk dívá jinak, ale tenkrát byly zkrátka jiný časy. Takže s nostalgickým úsměvem dávám těch 70 %. Myslím že pamětníkům tyto filmy ještě něco řeknou, ale dnešním mladým bohužel už asi nic.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
8
Dnes už alespoň u nás klasika francouzské komedie, která je oproti jiným hodně bláznivá a úlítlá, jako ostatně všechny filmy s Les Charlots, což pro někoho může být až moc, ale já se skvěle bavil a ty vojenské eskapády se mi nesmazatelně vryly do paměti. Jacques Seiler nadabovaný skvěle panem Moravcem je v roli seržanta Belleca se svou pleší a výraznými rysy nezapomenutelný.