Sousedi

60%

Komentáře a recenze 37

47 084 bodů
6
Komedie je to dobrá,ale já nejspíš čekal něco mnohem víc a to se mi nakonec nedostalo. Některé vtípky jako airbagy,kondom,bitka Efron - Seth byly přímo geniální,ale začátek mi přišel takový pomalejší a chvílemi jsem se i nudil. Jsou to pro mě teď takové slabší 4*,ale možná po dalším zhlédnutí změním hodnocení o stupeň výš. Seth a Rose jsou jako mladí rodiče skvělí a nevěřil bych že to řeknu,ale Efron byl v tomto filmu kurevskej frajer.
6
No moc jsem se nesmál. Ale ani jsem neměl ten strašně trapný pocit jako při sledování Jedna za všechny. Takže nic proti ničemu. Teď může nastat fáze zapomínání...
6
Případ filmu, kdy na jeden parádní fór připadají 3 suchší. Přesto pořád pohodová komedie, která jen nestihla naplnit svůj potenciál. Ale některé scénky jsou fakt parádní (De Niro párty. kde zmizely airbagy a nařachaný závěr). 5.5/10
6.5
Neškodná komedie pro puberťáky a příznivce Setha Rogena, která staví na jednoduché zápletce nevítaných sousedů a generačním střetu. Funguje to překvapivě dobře a díky sympatickému obsazení člověk promine i skutečnost, že to je celé hodně nafouknutá jednohubka. Dobrý únikový film.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Američani už nevědí co vymýšlet a tahaj si rádobynápady až z paty. Trošku jsem se pousmál při scéně s airbagama a hvězdičku dávám za holčičí líbačku, ale tím to hasne. Je to prostě přiblblý a zbytečný. 28%
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Typická americká komedie spíše pro mladší publikum, kdy scénář je slabý, jde spíše o slepenec scén zábavných, které střídají méně zábavné, trapné, kupodivu i drsné atd.a stále dokola. Samozřejmě nechybí ani pár úchylných scén či vtípků a samozřejmě i jedna, u které mi naskočila na tváři znechucená grimasa s otázkou proč, k čemu, bez ní by se to myslím obešlo. Zarážející u této scény (kdo viděl, asi tuší, o čem mluvím, kdo neviděl, asi vytuší) je to, že se týká těch „dospělejších postav,“ a když už jsem u postav, musím uznat, že sympatičtějšími postavami byli ti studentíčci, než ten mladý pár s dítětem, kteří se chovali opravdu debilně a i jejich vyjadřování bylo mnohem vulgárnější. Z postav mě zaujala postava Zaca Efrona (nemyslím si, že jde o špatného herce, jak se o něm tak často tvrdí, uvidíme), který si „zápornou postavu“ hodně užíval.“ Tato komedie pobaví, má naštěstí snesitelnou stopáž, takže to plyne rychle, ale nemyslím si, že bych to někdy v budoucnu musel vidět znovu.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Já nevím čemu se ty lidi, co tomu dávaj malé hodnocení diví, proč sakra lezou na film, kde hraje Seth Rogen a pak tu brečí, že tam byli trapné scény? Ani jeden jeho film nebyl o tom, že se budete smát pořád, nebo tam bude nějakej sofistikovanej humor, prostě je to klasická Rogenova komedie, kde se dost zasmějete, ale na druhou stranu je tam pár trapných scén. V Neighbords jich taky pár bylo, možná víc než pár, ale pořád to převažují úžasný hlášky a hromada úžasných scén. Já se klasicky bavil, sice méně než v ostatních filmech, jsou to slabší 4*, ale pořád to je úžasná komedie. Zac Efron docela překvapil, dokáže si udělat prdel sám ze sebe, sice je to pořád žalud co moc hrát neumí, ale tohle musím ocenit, bavit umí. Sečteno a podtrženo, je to skvělá komedie u které se pobavíte a Seth Rogen kurva nikdy nezestárne!
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Máme tady praštěnou komedii, jejíž vtípky mi přijdou až moc trapný než aby jsem se tomu zasmál, nic méně herecké obsazení je víc než v pohodě a je to prostě velká párty mezi generacemi X a Y :D
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Tak tyvole, zase Rogen a zase sračka! Bál jsem se toho jako Hitler účtu za plyn a ....................... zase oprávněně. Jakože story docela slušný, ale postavy klasicky Rogenovsky trapný bez špetky humoru nebo alespoň náznaku. Takže milí kamarádi, příště si vaše doporučení na komedie s nálepkou "prdel k posrání" strčte do pochvy, já si radši vyberu sám! Nazdar bazar, joooo a abych nezapomněl, dávám dvě *, jedna za Zaca, že to zvládl natočit zfetlej a druhá za sebe, že jsem to zvládl dokoukat....
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7
Vau, tady mi Zac Efron ukázal, že není fér ho zaškatulkovávat jen do role zpívajícího metrouše z Muzikálu ze střední. Tady si se Sethem Rogenem vyloženě sedli a i jen díky nim, funguje plno menších vtipů. Sice by se mohlo ubrat na nechutnosti a pár jouků trošku domyslet, ale i tak jsem se dobře bavil.