Neuvěřitelná dobrodružství Tada Stonese

61%

Komentáře a recenze 12

5.5
Španělská snaha o animovanou alternativu Indiana Jonese. Enrigue Gato pečlivě nastudoval hollywoodské animované a dobrodružné snímky,aby to nejlepší z nich mohl přenést do Neuvěřitelného dobrodružství Tada Stonese. Jenže animace byla spíše průměrná a snímek neoplýval ničím originálním. Vše to působí příliš šablonovitě a bez tvůrčího nápadu.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
6
Španielský Indiana Jones pre malé deti, ktorý narozdiel od svojho americkáho bratranca sa bojí mumii. Milé, zábavné a farebné. Videné v kine a bolo to celkom fajn. Ak od toho nečakáte veľa a idete na to s rodinou, potom je to slušný výber...
2 481 bodů
5
5/10
harry456
harry456
2 437 bodů
8
Tento film je báječný, i když děj byl dost jednoduchý. Ale v jednoduchosti je síla. Animace se nerovnala hollywoodským animákům, ale je prostě jiné a tím okouzluje. A vtipné scénky a zvířátka slušně mně velice pobavily.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
6
Španělská verze Indiana Jonese mě velice překvapila i pobavila hlavně kvůli postavě která se jmenuje Freddy aneb obchodník který živí velkou rodinu a říká pořád samé hlášky který mě někdy docela rozesmáli např ´´To je přece samozřejmé, já jsem obchodník žádný zloděj a tohle je dobrý obchod.´´ ovšem takové hlášky samozřejmě dává i hlavní postava Tad který vypadá jako Indian Jones akorát Indian Jones se bojí hadů ale Tad ten se bojí jenom mumií, dále s dívkou která se jmenuje Sara která mi trochu připomíná Lara Croft ze hry Tomb Raider, i když jsem začal s tím pozitivním tak tady začnu s tím negativním a to je příběh který mi nevadí jen ta akce mi příjde slabá na druhou stranu kde byla akce úžasná tak na konci filmu k tomu ještě dokonce pořád se stále něco takže neměl jsem žádný pocit toho že mě to nějak nezajímá, pořád ten film měl moji pozornost a dával jsem pozor v tom případě jsem dávál pozor na postavy aby se jim nic nestalo a taky aby zvítězily nad zlem i když to zní že jsem spokojení s postavy tak jsem spokojený s tím jak jsou sympatické jenomže sympatický Indian Jones a Lara Croft mi nějak nestačily kdyby dali do filmu ještě jednu dojemnou scénu s hlubšími pocity u postav byl bych zcela spokojený takhle máme další standartní animák u který ho jsem strašně fandil aby se dostal mezi dobré animáky naštěstí se nedostal mezi ty špatné i mezi ty nejhorší. PS: Mám nutkání se kouknout na tv a skouknout všechny díly jedné telenovely která se jmenuje Embr a její osamělá vášeň, hodnotím Animace 8/10 Postavy 6/10 Příběh 5/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐ 6/10
michaela159
michaela159
1 045 bodů