Příběh lásky, zrady a hledání smyslu života. Dva milostné trojúhelníky, které se navzájem prolínají na pozadí texaské rokenrolové scény.
Kytaristka Faye se zaplete s producentem Cookem, protože věří, že to pomůže její kariéře. Zároveň se ale vídá s BV, o něco úspěšnějším kolegou, který také pracuje s Cookem. Situace se komplikuje ještě víc, když se Cook zamiluje do krásné servírky Rhondy, která se ale odmítá smířit s jeho divokým životním stylem. Všichni tak nakonec čelí stejné otázce - je důležitější láska, nebo kariéra? Je ale potřeba najít odpověď dřív, než bude pozdě…
Pokud Vám sedí poslední dva Malickovi filmy, bude se vám líbit i tento a víte přesně co očekávat. Jen se přiznám, že těch krásných obrazů mi zde přijde méně.
Já Terrence Malicka asi nikdy nepochopím. Malick si točí filmy natolik po svém, že ho za to jistým způsobem obdivuji. Točí a nezajímá ho jestli to někdo pochopí nebo jestli to někomu něco řekne, hlavní je, že jemu to naprostý smysl dává. Nejvíce mě mrzí, že film postrádá jakýkoliv náznak smysluplného vyprávění. A nebo tam je, a já jsem si ho nevšiml pod tunou monologů, které jsou o všem a zároveň o ničem. Malick opět vykouzluje s Emmanuelem Lubezkim nádherné záběry, které jsou pastva pro oči a začínající filmaři by se z nich mohli desítky hodin učit. Na desítky ba stovky záběrů se kouká, tak moc luxusně, jen kdyby alespoň trochu dávaly smysl. Navíc má Malick opět famózní obsazení Gosling, Rooney Mara, Fassbender, Blanchett, Portman(takhle sexy už hodně dlouho nebyla) a nebo Bérénice Marlohe a nedokáže ho ani z poloviny využit. Je to doslova plýtvání potenciálem všech zúčastněných. Nejsmutnější je, že díky tomu roztříštěnému vyprávění a střihu, začnou všechny ty krásné záběry a okamžiky z filmu splývat dohromady a po pár hodinách, si z filmu moc věcí pamatovat nebudete. Obrovská škoda. S klasickým vypravováním by byl Song to Song výborný film, takhle je to jen zajímavý tvůrčí film, u kterého stačí vidět trailer.
Typický Malick. Bežnému divákovi nie moc prívetivé dielo, kde je pohľad na vzťahové záležitosti podaní prostredníctvom dlhých záberov a pre mňa často nič nehovoriacich scén. Ľudia ktorý moc nemusia čo som zatiaľ spomenul budú aj radi že sa filmu vyhnú. Niesom fanúšik režiséra ale natočil veci čo mi sadli o dosť viac. Toto bolo asi najslabšie čo som od neho videl, ajkeď nemám napozerané všetko.
Uvedení tohoto filmu pouhý rok po filmu "Rytíř pohárů" (2015) představuje nejkratší přestávku mezi jednotlivými filmy Terrence Malicka, který si kdysi dal dvacetiletou pauzu v natáčení. Kdybychom započítali i říjnové datum premiéry filmu "Voyage of Time: The IMAX Experience" (2016), byla by mezera ještě kratší - pět měsíců.
Do hlavní ženské role byly zvažovány Mia Wasikowska a Clémence Poésy.
Z první novinářské projekce v Los Angeles odešlo přes 15 lidí. Jakmile film skončil, jedna žena řekla "Hurá" a všichni v kině souhlasili.