
Nový film od francouzské režisérky Jacqueline Caux, jejíž tvorba se často dotýká experimentátorů v moderní a současné hudbě, včetně dokumentu Detroit techno z roku 2007 *The Cycles Of The Mental Machine*. Její nejnovější snímek *Man From Tomorrow* není podle tiskové zprávy přímočarým profilem vynalézavého detroitského umělce, ale spíše impresionistickým dílem, které čerpá z nálady a tematických základů jeho tvorby. *Man From Tomorrow* je rozdělen do dvou částí: první část zasazuje obrazy do Millsovy exkluzivní hudby a neobsahuje žádné dialogy, druhá část používá citáty z rozhovorů, které s ním režisérka vedla. Režisérka tvrdí, že ve filmu není žádný přímočarý příběh nebo poselství, i když bychom měli očekávat spoustu sci-fi futurismu, který jsme si u Millse zvykli vídat. Jak sama říká: "Chtěla jsem dát volný průběh subjektivním dojmům a fyzickým pocitům diváka."
Herci a tvůrci 5
Režie:
Dodatečné informace
Země původu:
Francie
Ocenění:
Žádná ocenění