Hulk

60%

Komentáře a recenze 21

36 226 bodů
4
Nic proti režisérovi, neboť Ang Lee patří mezi režisérskou kapacitu, ale zde jeho styl filmového umění snímku spíše uškodil. Převážně první polovina je hodně utahaná a vůbec celkově tomu chybí patřičná energie a komiksový nadhled. I když úplný začátek po dějové stránce lze považovat za zábavný aspekt. Dlouho to však netrvá. Ve druhé polovině je dokonce i vidět, že má scénárista zřejmě rád King Konga, neboť romantický motiv je mu hodně podobný. No považme jen láska k Betty může zkrotit zuřivost takového monstra. Jinak se mimo jiné také probírá další klasický motiv a tím je vztah otce a syna.  Alespoň že se povedlo CGI. Těžko říct jak diváci neznající původní komiks, ale komiksoví fanoušci museli být jistojistě zklamání.
22 394 bodů
6
Nedotažené, neucelené, ale docela snesitelné. Hlavně velmi rozporuplné. Očividně to mělo být víc než mlátička - mělo to být lidské a oduševnělé. To se moc nepovedlo.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
0
Když jsem to kdysi jednou viděl, tak jsem si poznamenal: Mění se v zelenýho a velkýho a silnýho. Pičovina! Teď po letech bych se k tomuto názoru rád vrátil a rozhodně ho nevyvrátil. Digi triky jsou tak trapné a nejapné, že osoplená vložka na rukou panny by nebyla trapnější. Příběh je tak obyčejný (když pominu to, že se mění v zelenýho velkýho a silnýho) a předvídatelný, že ani smrt papeže Jana Pavla II. nebyla předvídatelnější. A nuda je to tak velká, že dvě ruce v pochvě po lokty představují ještě malou frndu. Tímto bych zakončil svůj názor na tento film a určitě bych ho doporučil jen méně vnímavějším retardům, aniž bych je chtěl urazit.
8
Super zelenáč boduje. Dobře natočený komiksový film. Naprostá dokonalost hraného filmu a animace. Jen ten zbytečně dlouhý začátek.
  • Animace
  • Akce
  • Dlouhý úvod
9 986 bodů
8
Celkem dobrý film od Marvelu, ale na nové filmy od Marvelu (Iron Man, Thor...) to je celkem nuda. 70%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
4
Toto sa moc nepodarilo. Ešteže sa marvel ponaučil a nerozhodol sa urobiť niečo podobné ako toto. 58%
8 701 bodů
4
To smad dělal člověk na tripu. Co je to za střih a expozici?
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
2
Začínáš mě už srát!
kOCOUR
kOCOUR
7 113 bodů
8
Nemohu zakrýt lehké zklamání, ale to přišlo proto, že jsem podle trailerů čekal akční nářez a dostal porci rodinného dramatu, comicsem říznutého jen tak mimochodem. Když jsem však přistoupil na Leeho konverzační hru, uznávám, že jsem se obstojně bavil. Nekonvenční vizuální experimenty mě příliš neodváděly od děje, CGI Hulk se zelenal víc než pěkně a když už na mě nemrkal očkem on, přišla skvělá Jennifer Connely. Hulk rozhodně není snímek pro širokou diváckou masu. Je to experiment, možný směr, kterým se lze v budoucnu na poli comicsu ubírat. Ale dnes je to rozhodně směr rozporuplný a až čas ukáže jeho pravé kvality. Pro tentokrát se má situace následovně: Fanoušek akčních filmů bude zjevně zklamán a fanoušek Anga Leeho a "chytrých" comicsů se naopak pravděpodobně ocitne v sedmém nebi. Přidávám se k těm druhým.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
6
Tenhle film máš jedno obrovské mínus a to je délka. Film by měl mít nanejvýš 100 minut a bylo by to v cajku a klidně za 4*.Bohužel se film strašně natahuje a Hulk prostě neni ani tak sympatický a ten příběh taky trochu pokulhává. no prostě celkem zklamání a jeden ze slabších komiksových filmů.