3 dny na zabití

62%

Komentáře a recenze 29

7.5
3 dny na zabití jsem nechal ležet pěkných sedm let ladem a vůbec nechápu proč. Film je totiž naprostá pecka ve kterém se mísí akce s rodinným dramatem. To vše okořeněné špetkou komedie ve které Costner doslova kraluje. Od spojení McG a Besson jsem čekal kvalitu a tu jsem nakonec i dostal. Velká spokojenost.
29 851 bodů
5
Tak toto se nepovdelo. Béčkový námět nezachrání ani Cevin Costner a Amber Heard.
28 422 bodů
9
Za scénářem Luc Besson a na režijní stoličce McG. To vypadá i podle motivu na další agentský akční příběh, ale není tomu tak. Děj sleduje bývalého agenta tajné služby s diagnózou rakoviny vyrovnávající si vztah se svojí dospívající dcerou a vůbec celou rodinou, kterou celý život velmi zanedbával a zároveň pracuje na své poslední zakázce kterou mu tajná služba ještě udělila. Tento námět není ojedinělí a tak jsem trochu očekával psychologické vyrovnání se s diagnózou a vůbec celým osudem. Luc Besson však překvapil a šel na to úplně jinak. McG ho ve všem zcela pochopil a natočil vše dle jeho představ. Dějově je to poskládané tak, že se to vzájemně vůbec neruší. Ba naopak, velmi dobře se vše velmi dobře doplňuje. Akční scény mají svoji patřičnou dynamiku a byť jich tu přirozeně není moc, mají co ukázat. Ony rodinné sekvence nespadají do unylosti a přísně si drží svoji nastavenou plynulost vyprávění. A i když se tu občas objeví i přirozené citové scény, nepadají nikterak do bohapusté nudnosti. Celkově krapet nekonvenční, ale má to příběh, styl a jisté poslání. Kevin Costner se tak po delší době opět objevil ve velmi dobrém snímku.
4
Ne tak akční jako 96 hodin, a ani ne tak zábavné jako Travoltovy pozdravy z Paříže. Kostěj je sice fain, ale ta kombinace rodinného dramatu a akčního filmu v MCGho podání vůbec nefunguje. 4/10
6.5
Co čekat od spojení průměrného režiséra McG a ve scénářích akčního žánru průměrného rutinéra Luca Bessona? Opět průměr, ale tentokrát to dopadlo trošku nad tím pomyslným průměrem, a to jenom díky skvostnému hereckému ansámblu, který tuto stokrát provařenou formuli akčního a rodinného thrilleru tlačí do lepších vod, než by si zasloužila. je to škoda, čekal jsem od toho mnohem víc, ale aspoň tak.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Těšil jsem se na další akční výplach z produkční stáje Luca Bessona a ona je to nakonec rodinná komedie, ve které adrenalinovější pasáže nezaberou ani deset minut (v zásadě je veškerá zásadní akce vidět v traileru). Neměl bych s tím sebemenší problém, kdyby sbližování otce s odcizenou dcerou nebylo tak šablonovité a bez nápadu. Jsou tu všechna klišé, která z podobného filmového vztahu pramení. Přesto by bylo nefér poslat 3 dny na zabití k filmovému dnu. V prvé řadě je
  • Kevin Costner
  • únosy
  • černošská rodinka
  • vtipy s telefonem
  • tempo
  • toporné sbližování otce s dcerou
  • nezajímavá akce
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Začátek vypadal hodně slušně, ale potom Kevin řešil spíše vztahy ve své rodině, i když na druhou stranu akční scény s padouchama do toho byly dobře vsazený. Costner slušnej hereckej výkon, je znát, že ještě nechce odejít do důchodu. 62%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Kevin Costner jako Brutální Nikita v kalhotách - navenek se vrací k manželce a dceři, se kterou se chce znovu sblížit, protože se dozvěděl, že sám umírá na rakovinu, ale potají stále ještě pracuje jako agent a příležitostný zabiják. Scény táta-dcera byly místy docela vtipné (když už od někoho s pistolí v ruce zjišťuji informace, tak proč se rovnou nevyptat i na kulinářský recept pro dceru, že...), ale povětšinou jsem měla dojem, že jsem už podobné situace někde viděla. Jako televizní odpočinek to ale nebylo špatné.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Spíše rodinná komedie než akční thriller. Moc dobře se na to nekoukalo, tedy pokud nebyla v záběru kamery Amber Heard, to se situace trochu měnila. Čekal jsem poněkud jinou cestu, než kterou se vydal pan režisér. Ne že by to byla nuda, ale k zábavě to mělo taky hodně daleko. Prostě průměr, a to ve většině aspektech. 50%
stantheman
stantheman
2 399 bodů