Chuckyho kletba

58%

Komentáře a recenze 10

6
Po tom, co série dávno skočila přes žraloka, se najednou začne tvářit zase relativně vážně? Ne že by "se to nesmělo", jen je to hodně divné a při kontinuálním sledování matoucí. Někdy holt nejde udělat jen tak krok zpět.
6
Není to už ono. Snad jen za tu panenku a dobře koukatelný děj.
Matli
Matli
8 300 bodů
6
Vše se v podstatě rozjede až v 50té minutě, což je škoda. Vše ale vynahradily poslední minuty a hlavně potytulková scéna, která je asi dost důležitá pro další pokračování příští rok. Je fakt že člověk nemusí vidět předchozích 5 dílů, ale po dnešní projekci mám na ně celkem chuť. Jinak Chucky by mohl být trošičku víc zákeřnější. Pár předvídaných lekaček bylo, ale jinak žádnej šlágr. 50%
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
"Prý žádný Bůh není." - "Kdo to řekl?" - "Chucky." - "Říkal, že život je svině, a pak člověk umře a vykrvácí jako prase na porážce." - "Alice, víš, že sprostě se nemluví." - "To já ne, mami. To Chucky." - "Mami, já umřu?" - "Ne, jistě že ne, zlatíčko." - "Babička umřela. Chucky říká, že všichni umřeme." Chucky je zpátky už po šesté! Scéna kněz po autonehoda byla pěkně nechutná! Ale sakra je to horor, takže nechuťárny sem patří. Chuck tu vypichuje oči a do lidí řeže hlava nehlava. Má to atmosféru, styl + příběh krásně navazuje předchozí filmy. Jennifer Tilly si zopakuje scénu ze čtyřky, což je super. Mezi námi bez Jennifer už by to nešlo, nebo já si to bez ní už nedokážu představit. Zmizela ta lacinost a komediálnost, která byla ve 4 a 5. Je to návrat ke kořenům a po jedničce, je to druhý nejlepší Chucky. - 80%.
cjmafia
4 387 bodů
6
Chucky se vrátil a přivedl sebou skvělou atmosféru let, kdy se na horory koukalo nejlépe, tedy let osmdesátých. A pro mě je tento díl uprímně velikým překvapením na to, že se jedná o pouhý videofilm. Herci bych řekl, že jsou vedlejší a jestli Vás mají štvát, tak se jim to zaručeně povede a přejete jim krutou smrt roztomilou panenkou, která přesvědčí, že ze své kreativnosti neztratila vůbec nic. Určitě potěší scény titulkové scény, takže nevypínat. Jsem sice spokojen, ale přece jen na čtyři hvězdy to nevidim k těm mi tam ještě něco chybělo. Silná trojka. 6,5/10.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Chucky je zpět a tentokrát opravdu silně ve formě. Tentokrát je to pro Charlese Lee Raye osobní záležitost na jejíž řešení čekal 25 let. A protože pomsta je nejlepší pěkně odleželá tak přišel správnej čas. Skvěle se uzavírá kruh všech dílů Dětský hry / Chuckyho. Mněl jsem dost strach co z toho bude, protože Manciniho filmy o "příteli na celý život" byly znatelně slabší než trilogie Child´s play. Jenže jak se zdá se poučil a nesnažil se natočit hororovou komedii. Ten fim nepostrádá napětí, pár lekaček, zajímavý zvraty a pěkně vygradovaný finále. Pro mně druhej nejlepší díl série a důkaz že Chucky má ještě pořád co říct a chuť po krvi ho neopustila.
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Překvapivě celkem hlavní dějová linka celé serie konečně se vrátila ta pravá atmosféra jedničky ale film je na můj vkus až moc zaplácenej zbytečně moc krvavýma scénama. Ale jinak film skvěle občas viděsý a to díky děsivé hudbě ale jde pořád normální horor nic převratného.
krakenvalo
krakenvalo
1 452 bodů