Polda a polda

76%

Komentáře a recenze 3

47 088 bodů
7
Výborný kriminální seriál, který jsem objevil čistě náhodou a jsem za to nesmírně rád. Dlouho jsem se u žádného seriálu tak nepobavil jako v případě The Good Guys. Během každého dílu zazní obrovské množství vtipných hlášek o které se stará především skvělý Bradley Whitford.
ladynka
ladynka
1 201 bodů
10
The Good Guys je velmi chytře resuscituovaná parťácká kriminálka, težící z protikladných povah hlavních postav. Detektiv Bailey ze všeho nejvíc připomíná snaživého šprta (když se chce na počátku vyhrabat z oddělení pro majetkovou kriminalitu), drží se předpisů a rozumí si s moderní technikou. Stark je něco mezi zchátralým seladonem a Big Lebowskim až na tu maličkost, že občas i pracuje. Buranským chováním a vyšetřovacími metodami zamrzl v 80. letech 20. století. Samotné případy jsou často natočeny s flashforwardy, které výborně pracují s prvkem očekávání a následných situací, které díky tomu nastávají. Pak je tu samozřejmě skvělý humor včetně Starkových geniálních vyšetřovacích metod, ať už se honí za kradeným zlhčovačem, údajným úchylákem, nebo jen trousí po pozemcích zabavené zbraně či roznáší mezi podezřelými chřipku... Na jednu stranu je mi líto, že seriál prožil jen jednu sezónu, ale alespoň mu nehrozí rozpliznutí do vícero sérií a rozmělnění toho, čím jsou The Good Guys tak originální a chytlaví.
6thSun
1 153 bodů
7.5
Jeden z nejlepších pilotů, jedna z nejlepších začínajících hvězd (celou dobu mně vrtalo hlavou, odkud znám tuhle xichtovou podobu, až mně došlo, že je to Hanksův synek) a jeden z nejlepších komediálních herců (Bradley Whitford). To vše k nalezení v tomto doporučeníhodném seriálu.