Komentáře a recenze 12

Fingon
16 886 bodů
8
70% Ellory Elkayem? To jméno jsem v životě neslyšel ani nečetl. Je to celkem škoda... zábavné béčko. Film, ne režisér:)
7
Sám nevím proč, ale mě se tato ujetá šílenost docela líbí. Kdyby se trůrci rozhodli s tímto námětem natočit smrtelně vážný akční horor, byla by to zaručeně nezáživná hovadina na entou. Pavoučí teror se ale může naplno opřít o svou komediální stránku, která dělá téměř ze všech akčních scén a ze všech záběrů na obří pavouky scény zábavné a z celého snímku lehce nadprůměrnou hororovou komedii. Obsazení Davida Arquetteho bylo navíc stejně jako u dalších herců jednoznačně trefou do černého. A samotní pavouci sice působili chvílemi trochu směšně, ale na druhou stranu byl možná právě to režisérův záměr, který se koneckonců v několika okamžicích výborně osvědčil. A scéna z pavoučího hnízda plného kokonů pak nemá žádnou chybu! "NEŘÍKEJTE MI, ŽE TOHLETO JE POZEMSKÝ!?- NO DOBŘE, TAK JSOU TO PAVOUCI Z MARSU!!"
4.5
Tak trochu ujetá komedie. Zlobit se na zhovadilost však nelze. Je to prostě jen sranda.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
6.5
Hrozná blbina, naštěstí se to nebere vážně, takže se člověk může pohodlně usadit a odreagovat. Mělo by se to pouštět na hodinách biologie - pavouk hravě přeřve nadrženého lva, přeskočí v pohodě stádo klokanů (vlastně skáče v jednom kuse), je rychlejší než crossová motorka a na zavolání se otočí, no hotový mazlíček. Výkony herců odpovídají svou úrovní námětu, jejich úžasné zděšení ve tvářích, jejich dialogy - jako by se jim z úst sypaly perly ("Vem všechny zbraně a přivez je ke mě domů."). A jako třešínka na dortu - 18leté kozy Scarlett Johanssen (samozřejmě zahalené, to už by té biologie bylo moc ;-)).
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Je to komedie? Je to horror? Znamenitý žánrový crossover, který vzdává hold všem béčkovým fobijním monster-horrorům posledních let a který se bohudík nestylizuje do podoby vážného horroru, ale dokáže si (nejen) ze sebe udělat řádnou legraci. Nenáročná závava jako dělaná na deštivý páteční večer nikomu necpe, jakou že to má úžasnou myšlenku a neuvěřitelné herecké obsazení včetně výkonů. Zkrátka jen podsouvá tuny dogitálních pavouků, spoustu zbraní a vyděšených lidiček...nevím jak vám, ale mně to takhle občas vyhovuje.
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů