46%

Komentáře a recenze 10

muzz
muzz
18 035 bodů
7
můžete se na to mrknout třeba na vévévé .livingfilms.net/paranormal-activity-marked-ones/1024, vlastníte-li účet ale je to stejná kravina, jako předchozí trojka z 2011, akorát je to super technicky udělaný, což je ale v dnešní době u filmů běžné, jinak by neobstály :) a že sesadil z trůnu Hobita se nedivím, Amerika je země neomezených možností, a lajkařům se každý týden líbí něco jinýho :)
bayern
13 716 bodů
2
Tato série měla možná skončit po trojce,začíná se to opakovat a je to už okoukané
5.5
Více záporných faktů: už se z toho taky pomalu stává seriál na pokračování, téma stálé omílané a napětí pomalinku taky žádné.
Matli
Matli
8 300 bodů
4
Doufal jsem, že se konečně budu bát nebo se lekat, ale zase nic. Je fakt, že je to trošku jiné než všechny předchozí díly, ale furt nic extra. Na jedničku to samozřejmě nemá. Efekty jsou dobré (když už tam nějaký jsou) a celkový dojem není úplně nejhorší. Jen se těším až P.A. natočej normálně a ne kamerou, která lítá od podlahy ke stropu a zpátky. 37%
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
Teď jsi jeden z nás. Tahle infantilní sračka, se chtěla jen přiživit, už tak k smrti nudné sračce "Paranoucích aktivit". Do piči, tenhle rádoby žánr "found footage", je už tak silně až do morku kostí, vojebaný ze všech stran a děr. Čmoudský kámoši, kteří imigrovali ze Santa Pabla, si pořídí kamerču, aby dělali samý kaskadérský kousky nebo na to, aby kamerou šmírovali jejich tlustoprdskou sousedku. Jejich stará sousedka vepřice, zhebne pod dalšího debílka, který byl vošoustán nějakou nepřirozenou silou čarodějek. Touhletou silou je také proklet jeden z Don Chuanů, je načase, aby toho satanáše, rychle odpudily z těla, neboť budou ve velké prdeli, a všechny ďábel posetne. Je už od začátku jasné, že za všechno může zase nějaká mytologie, ze které ten duch pochází. Taky už víme, jak ten čurák vypadá, jak se bude chovat a jak to po hodině a půl dopadne. Ještě aby to nebylo málo, dostaneme taky informaci o "časoprostorovych branách", jelikož ve filmu nenajdem, ani jednu spojitost, k čemu to doprdele, je. Strašidelný to není, a už vůbec ne zajimavý. Velké studia tyhle taškařice točí pod záminkou, že stejně se nemusí bát, jaký to bude mít výdělek, když stejně do filmu nedají ani milion. Ty blbý týnedžri, na to budou chodit i nadále, i když už před rokem viděli další úplně sračkový pokračování. #odpadnisklizen [2019]
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Ďalšia časť paranormálnych aktivít začína vyzerať ako akčné sci-fi. Dej celkom v pohode ale koniec vždy rovnaký. Herci sú už lepší a to aj spracovanie. 6/10
saboter
saboter
3 564 bodů
6
Film jsem viděl v přepremieře a musim uznat že jsem se na něj těšil a to kvůly dorému traileru kterej sliboval že bude končně změna která naknec neni taková jaká měla být film je ze začátku konečně jiný postavy jsou teenegři takže jsou výce zajímavý a víc si je zamilujete a užijete si víc srandy ale příběh se daleko více zamotává a jako vždy konec je naprosto přílbě utrženej a řikal jsem si furt konečně bude něco epic a konečné ale nic ale film nestratil svou jedinečnou atmosféru temna a furt se budete spolehivě bát takže to celkem je suprové ale konec vás nechá chladnými škoda ale film je v kině jedinečnej jako každej děsivej horor pokud doma nemáte domácí kino.
  • atmosféra
  • strašidelnost
  • konečně změna postav v zajímavé