Z cizího krev neteče

56%

Komentáře a recenze 21

47 088 bodů
3.5
V tomto případě tekla krev ze mě a to přímo z očí a uší. Komedie,která tak tlačí na pilu,aby byla za každou cenu vtipná až se z toho ve výsledku stane otřesná ptákovina založená na trapnostech a opakujících se stupidních fórech. Melissa McCarthy se po skončení seriálu Gilmorova děvčata měla na celé hraní z vysoka vysrat a to z několika prostých důvodu. Jedním z nich je rozhodně to,že si vybírá role kde hraje nechutný,sprostý krávy a za další je problém v tom,že už ji prostě mají všichni zaškatulkovanou jako Sookie. Tak jako tak se jedná o silný podprůměr. 35%
28 393 bodů
7.5
Buddy movie a road movie v jednom zase trochu jinak. Robustní Diana trpící mindráky, jak je přehlížena, sebere identitu podnikateli ze spořádané rodiny Sandymu a na jeho účet si dopřává radosti a slasti. Když se na to přijde a policie nehodlá nic dělat, rozhodne se Sandy zloděje najít sám a policii předhodit. To se mu samozřejmě povede a celý příběh je pouze o tom, co během cesty zažijí. A to navíc nejde jen o jejich lecjaké eskapády, ale na správný buddy film mají v patách mafiány, kteří chtějí Dianu za každou cenu dostat a to dokonce soupeří i mezi sebou. Ať se to někomu líbí nebo, film je plný elánu, u kterého se dá dobře bavit. Melissa McCarthy v roli Diany se doslova a do písmene vyřádila a je to i dáno tím, že jí Jason Baterman v roli Sandyho výborně nahrává. Ano, i když to od samého začátku vypadá, že hlavní postavou celé této rošády je podnikatel Sandy, není tomu tak. Netrvá dlouho a celou pozornost na sebe strhává Diana. Přirozenost se tu kloubí s trapností a že je celý dějový koncept daleko od reality, jak zní většinová kritika, divákovi chtíce se pouze bavit, to může být úplně jedno. Chtít po bláznivé komedii reálné vyznění není nic jiného než naivita nejvyššího ražení. Snímek ctí jedno nepsané filmové pravidlo. ´Čím více lidí má film oslovit, tím méně kontroverzní musí být dějový hrdina.´ A tady je Diana hodně kontroverzní. Dokonce v tom snad i převyšuje doposud nastavenou laťku dosažené absurdnosti. Takový je to živel. Avšak, stejně jako se ve filmu ´Černí baroni´ (1992) ptá major Terazky vojína Kefalína. Co si kdo představuje pod takovým slovem absurdní? Snímek v rámci popcornové komediální zábavy má vše, co má mít. Ohromnou živost, spoustu humoru, ve kterém se tentokrát hodně tlačí na pilu, správný švih a nějakou tu akci. Takže vypnout mozek, nemyslet na blbosti a jen se bavit. Zatrpklost tu nemá žádné místo.
6
Celkem snesitelné. Ale o kolik by to mohlo být lepší, kdyby místo McCarthy hrála nějaká sympatičtější dívčina. 5/10
4
Jak může režisér tak dobré komedie jako Šéfové na zabití natočit o dva roky později něco, co je nevtipné a vesměs debilní? Herci jsou strašní a celé je to šílený přehmat. Americké tržby jsou mi záhadou.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
0
melissa mccarthy sa vdaka tejto blbosti dostala na prve miesto medzi najotravnejsie herecky sucasnosti...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
2
Kurva, to bylo za trest. Trapárna na entou. Díky jedný úsměvný scéně dávám jednu hvězdu. Zasranej Hollywood!
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Nic neříkající rádoby "komedie", což beru jako 2 hodiny nudy. Vyvržený vorvaň a geniální zloděj/padělatel v jedné osobě, když je ta osoba nesympatická Melissa McCarthy, rozhodně není oč stát. 30%.
Fanik
Fanik
3 066 bodů
5
Vcelku zábavná průměrná ale hodně hloupá komedie a to opravdu hodně. Průměrné výkony herců kteří jsou vcelku sympatičtí. Ale ve výsledku to docela zábavné ve čtyři hodiny ráno když se vám nechce spát.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
2
Zatímco originální název snímku „Identity Thief“ je všeříkající. Český překlad „Z cizího krev neteče“ je jedním z největších omylů, stejně tak jako film samotný. Identity Thief je absurdní komedie, postavená na základní premise, že lidi jsou dementní a sdělí po telefonu číslo své kreditní karty každému, kdo je o to požádá. Když pomineme tento fakt, dostane divák vedle trapného humoru několik nechutných sexistických scén, které se do příběhu absolutně nehodí, nevykreslují žádnou z postav, ani její motivy. To mj. nečiní více než polovina scén a 111 minutová stopáž tak šla jednoduše zkrátit na polovinu, možná i třetinu, aniž by divák o cokoli přišel. Bohužel film nezachraňuje ani ústřední dvojice Bateman – McCarthy, zatímco první předvádí svůj těžký a tolikrát viděný průměr ve stylu role Nicka Hendrickse ze snímku Šéfové na zabití, shodou okolností od stejného režiséra, kde to však fungovalo a zápletka byla sofistikovanější. Melissa McCarthy po oscarové roli Megan ve filmu Ženy sobě totálně přehrává, což na diváka působí nepříjemně strnule, nuceně, a navíc má potřebu se za její postavu stydět. U Melissiných postav se to poslední dobou děje překvapivě až příliš často, viz Thunder Force. Z cízího krev neteče je jeden z nejprostších a nejzbytečnějších filmů, které jsem kdy viděl, vícekrát si rozhodně nepustím. Jedna hvězda za dvě propálené vtipné scény z traileru (kytara – Keňan). 👎 (24.04.2021)