Nádherné bytosti

61%

Komentáře a recenze 27

47 084 bodů
4
Knižní předlohu neznám,ale pokud je to stejně naivní patos jako tento film,tak to potěš koště. Celé to na mne působí jako další Stmívání a snaha vytáhnout peníze z kapes puberťaček. Musím vyzdvihnout soundtrack k tomuto snímku,který je velmi dobrý a skvěle dotváří atmosféru filmu.
28 393 bodů
8
Teenagerovská romance na pomezí fantastiky. Komu se líbila ´Twilight sága´, má tu něco podobného. Tentokrát jde o chlapce, který se zakouká do čarodějnice. Nezní to zrovna lákavě, ale skutečně se jedná o mladé postavy. Slibný nenáročný příběh má své tempo, fantazii a romantickou přirozenost, podpořenými povedenými speciálními efekty. Děj je také bez mohutných akčních scén, takže snímek spíše vypadá jako moderní pohádka. A tak stejně jako u Twilight ságy je snímek spíše pro dámskou část diváků. Pánové lačnící po dobrodružství tu silně narazí.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7
Teenagerská fantasy, kde hlavní roli tentokrát hrají zaklínači a největší zápletkou je, zda si hlavní hrdinku s úderem šestnáctých narozenin vyvolí světlá stránka zastupovaná jejím strýcem (Jeremy Irons) nebo temná stránka, k níž se přiklonila její matka (Emma Thompson). Plus jedna dávná kletba, která jí nedovolí, aby šťastně milovala kluka, který ji ve škole jako jediný nepovažuje za totálně divnou, i když kolem ní vybuchují okna a práskají blesky. Vzhledem k obsazení bych klidně čekala větší odvaz, ale na druhou stranu mi to zas nepřišlo zdaleka tak pitomé jako některé scénky z Twilight ságy.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
4.5
Nádherná Emmy Rossum, dva charakterní herci a pak dlouho nic.. Jen toporná mladá ucha, zmatený děj, mizerné fantaskní prostředí, docela mdlé triky. Mladé vzdychající slečny se po Twilight nemusejí bát, že nebudou mít co žrát. Vždycky přijde někdo, kdo vytáhne nějakou (na kvalitu se nehledí) knižní sérii a bude doufat, že na to dospívající diváctvo uslyší. Na Richarda LaGravenese, který má za sebou několik ambiciózních projektů, bych všechno neházel, celkově je to ale nic, k čemu bych se chtěl někdy vrátit. A v kinech průšvih.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Na tento film jsem narazila úplnou náhodou, ale jsem za to moc ráda, protože se mi opravdu líbí. Ale když se například zeptám svých kamarádů nebo kamarádek jestlipak znají tento film ve větším množství případů mi odpoví, že neznají, ale mne to přijde škoda, protože je opravdu moc hezký. :)
Ombak_Penari
2 764 bodů
3
Tohle byla prostě neskutečná nuda. Oba hlavní hrdinové jsou tak neuvěřitelně tuctoví, že to až bolí. To se pak kloudná paranormální romance vyrábí dost těžko. Děj mě taky do kolen nedostal, postupně jsem ztrácel pozornost a ke konci už mi to bylo uplně ukradené. Jeremi Irons ani Emma Thompson to nemají šanci spasit. Twilight i Host jsou proti tomu skvosty.
harry456
harry456
2 437 bodů
5.5
Příjemné překvapení, které se sice vzdáleně podobá neslavně proslulé stupiditě, která nám bohudík minulý rok skončila, ale rozhodně postrádá tu bezduchost, naivitu a debilitu. Film je sice oddechový, což nepopírám ale má v i pár momentů s koulema, které opravdu potěší ty co mají rádi tento žánr. Hlavní herečka je tu nevýrazná, což mně mrzí.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9.5
Knížka velice pěkná a tento film se take povedl efekty jsou skvělé obsazení dobré.Prostě slďák jak má být.
Teresie
Teresie
1 187 bodů
2
Špatné, opravdu špatné .....
michaela159
michaela159
1 045 bodů
5
Popravdě nic světoborného to teda opravdu není. Kdyby nebylo výkonu Ironse, který se potom ve filmu ztrácel nebyl by smysl film sledovat. Nápad velice dobrý, ale efekty a plitkost celého příběhu většinu věcí zničili. Jen za pár povedených herců a žánr fantasy a magie dvě hvězdy.