Dead Space 3

69%
Dead Space 3
Plakát traileru

V Dead Space 3 se vydáte na výpravu napříč vesmírem za nalezením místa původu nekromorfů. Po nouzovém přistání na nehostinné planetě Tau Volantis zjistí hrdina příběhu Isaac Clarke, že právě zde se může ukrývat klíč k likvidaci hrozby nekromorfů. Během hledání odpovědí na nastalé otázky se bude muset vyrovnávat nejen s mrazivými podmínkami při teplotách hluboko pod bodem mrazu, ale také s vysoce vyvinutými protivníky z nové generace nekromorfů, gigantickými bossy, a dokonce nepříčetnými a zfanatizovanými lidmi. Isaac naštěstí není sám. Kdykoli během akce se může k hráči v rámci kooperativního režimu připojit další hráč na bázi systému drop-in/drop-out. V rámci kooperativní hry s postavou seržanta Earthgovu Johna Carvera čeká na hráče odhalení dalších podrobností příběhu a nové herní funkce.

Steve Papoutsis, viceprezident a generální manažer studia Visceral Games a výkonný producent projektu Dead Space 3 uvedl: „Dead Space 3 přinese akci a horor v měřítku, které dalece překonává vše, co jsme doposud vytvořili. Ve hře se budete pohybovat v rozsáhlých vesmírných prostorách, úzkých chodbách i v prostředí nové nehostinné planety a všude se setkáte s řadou překážek. Hráči, kteří milují hraní v temnotě, se zcela jistě mohou těšit na klasický a originální styl série Dead Space. Stejně tak ti, které baví společné hraní, mohou přizvat přítele v rámci nového kooperativního režimu.“




Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
6
Kde začít. Možná menší historií: Neskutečně se mi líbil první díl. Dvojku jsem si i přes akčnější pojetí užil. Bavily mě i odbočky na Wii a Androidu. Ale u trojky jsem chvílemi skoro trpěl. Ne snad proto, že by mi vadila očividná inspirace Lost Planet (protože v rámci atmosféry mi často ledové pláně připomněly kultovní horor Johna Carpentera Věc). Hádanek ubylo, akce je znovu o něco víc tlačena do popředí, ale minimálně první třetina je hodně blízko první herní štaci Isaaca Clarkea. Problém nastává v poslední třetině, kdy se tvůrci hry z nějakého úchylného důvodu rozhodli natahovat. A tak se hráč pořád někam vrací a když už neprochází stejné lokace, tak prochází lokace téměř identické, za každými druhými dveřmi je loading a hra nahání čas salvami nepřátel (když projdete 6 malých místností a z toho ve 2 vás čeká loading a ve 3 vlny nepřátel, je to vyloženě ÚNAVNÉ). Byla by to skvělá hra, kdyby tvůrci uměle nenatahovali. Bez toho by měla nějakých 10 hodin a já bych jí s klidem nalepil 80%. Takhle to na víc než 60 vážně nevidím.

Dodatečné informace

Původní název:
Dead Space 3 (více)
  • USA Dead Space 3
Země původu:
USA
Ocenění:
Žádná ocenění