jOBS

63%

Komentáře a recenze 29

47 083 bodů
7.5
O tomto filmu a výkonu Ashtona jsem četl jen špatné recenze a vůbec nechápu proč. Film se mi hrozně líbil a vlastně jsem vůbec ani netušil jaký vlastně Jobs byl. Co se týče herců,nemůžu vůbec nic vytknout,skvělé herecké výkony a hlavně ta podoba herců se skutečnými osobnostmi je zarážející.
22 268 bodů
4
Míň teatrální a patetické filmy se natáčejí i o Ježíšovi. Jobs je z třetiny složen ze Stevovi tleskajících a uznale pokyvujících lidí, z třetiny z lidí, co se na Jobse mračí a z třetiny ze scén, v nichž se Jobs chová jako asociální hajzl. Vůbec se nedaří vysvětlit, čím je vlastně výjimečný a jaký je jeho přínos, krom toho, že všem říká, aby "pracovali rychleji". A opravdu by mě nenapadlo, že někdo může mimo parodii použít scénu, v níž Jobs stojí s rozpřaženýma rukama uprostřed zlatavé, obilím poseté louky a za zvuku klasické árie se točí a dívá do slunce. WTF?! A poznámka ke Kačerovi - že někdo obstojně imituje něčí gestikulaci, neznamená, že ho dobře hraje.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
8
jOBS je velmi dobře udělaný film, abych na úvod odporoval kritické vlně. A vyzdvihnu zde fakt, že režisér moc dobře ví o čem točí, vliv velkého byznysu a úspěchu na lidskou osobnost, proto se film nedrží všech zajímavých momentů v Jobsově životě. Co ale musím říci je, že zde vliv Hollywoodu a jeho producentů patrný je a Joshua Michael Stern za tenhle film ode mne plné hodnocení narozdíl od 2 předchozích nedostane.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Ashton Kutcher jako Steve Jobs - nevěřila bych, že to bude fungovat, ale ono docela jo. Ani bych nevěřila, že film nebude především oslavou geniálního vizionáře a podnikatele, ale ne, on i docela pěkně zobrazuje, že Steve Jobs byl místy i docela pěknej hajzlík, který se dá z povzdálí dobře obdivovat, ale člověk si není až tak úplně jistý, jestli by s ním chtěl mít doopravdy pracovně i v osobním životě dlouhodobě co do činění.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
6
Když už jsme se podívali na zoubek zakladateli Facebooku, bylo nad míru jasné, že co nevidět se dozvíme peprné zajímavosti o dalším slavném průkopníkovi moderního světa. Trošku tomu nahrál smutný fakt, že tento už je bohužel po smrti. Očekával jsem tedy podobné emoce, které jsem cítil u díla Davida Finchera. U takovýchto děl, se musí hrát na city, jinak to ztrácí na atraktivitě. To je celkem jasné už z toho pohledu, že je to založeno na skutečných událostech. I když podle nedávného rozhovoru "Woze" a jeho knížky iWoz, tomu asi tak nebude. Tak či tak, mírně jsem byl zklamán z celého průběhu děje. Když opomenu fakt, že Ashton Kutcher zahrál výborně, není pomalu kde hledat nějaká pořádná pozitiva, která by činila tento film výjimečný. Nemasné, neslané v tomto podání. Průměrné vystoupení.. 55%.
pantak
pantak
3 367 bodů
8
Ani jsem nečekal,že tento snímek se mi bude tak líbit,solidní životopisný film,rozhodně mě překvapil a potěšil.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Celou dobu čekáte, kdy se z toho stane zase to, že trailer dosáhne dokonalosti a film průměru. Ale ono nic! Kombinace traileru a filmu byla totožná stejnými pocity. Snímek, který vypadal téměř jako další projekt, který se ani do kina nedostane, u mne naprosto zazářil a vydobyl si své právo na můj pozitivní ohlas. Úžasně mapující jeho příběh, u kterého se buď nestačíte divit nebo se nestačíte divit ještě víc. Tento film o Stevenu Jobsovi se opravdu povedl a tvůrcům smekám. Jeden z klenotů 2013.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
6
Vcelku dobrý životopisný film.Jobs je pěkný a dobře herci odehraný film.Někdy je trochu slabší.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Už je tomu nějaká doba, co jsem viděl zpracování Jobsova života v podání Michaela Fassbendera, které sice ukazovalo jeho povahu a rodinný život, ale nezaměřovalo se tolik na jednotlivé úseky jeho kariéry. Starší zpracování s Kutcherem sice zobrazuje právě vznik firmy Apple a všechno kolem toho, ale jak řeklo již mnoho lidí přede mnou, snímek vynechává Jobsovo nejslavnější období, tedy to, kvůli kterému jej zná celý svět. Ale i tak se jedná o velmi dobře zpracovaný snímek s povedenými scénami, který postavě ani technologiím nedělá žádnou ostudu. 80%
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
5
Ashton Kutcher je v kždém filmu stejný, prostě neumí hrát, takže jeho výměna by filmu prospěla. Jinak zajímavý pohled do života Jobse a hisrotie vzniku firmy Apple. Inspirativní výkony a vzhled herců byly jinak velmi profesionální, film je celkově solidní.