Komentáře a recenze 7

Thrillerová jednohubka, u které je od začátku (nejdéle po 20 minutách) jasné, jak to vlastně bude dál. Jennifer je pro tyhle průměrné fláky škoda, její roli mohla hrát kdejaká seriálová pipka. 4/10
sabule
14 227 bodů
7.5
Není to špatný,ale dost zdlouhavý a možná to jen zachraňuje dobře stavěná Jennifer
5.5
Děj byl docela zajímavý a pomalu jsem se chytal. Bylo to až příliš pěkné na to aby to byla pravda a potom mi to bylo vše jasné. Ten kluk tam nebyl náhodou. Hrozně obehraný styl se záměnou identity. Konec byl živější, ale celkově film nevytáhl. Nevím, ale některé postavy mi byly naprosto nesympatické.
  • Závěr
  • Postavy
headhunter
headhunter
10 287 bodů
5
Absolutně průměrný thiller štěpený seriálem z americké střední školy*
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
4
Nejdříve jsem si myslel, že to bude film podobný Sinister nebo něco na takový způsob. Rodinka se přestěhuje do baráku s děsivou historií, většinou nějakou vraždou, kterou kupodivu spáchalo malé děvčátko. Jak jinak než, že to ubohé dítě zabilo své rodiče, což je dost běžná záležitost, jak jistě všichni vědí. A proto už mě na startu zarazilo, že sexy Jennifer Lawrence zřejmě minula předem vytyčený bod a nastěhovala se těsně vedle toho strašidelného baráku. Náhodou potká oběť onoho teroru a seznámí se s nim, ba dokonce se zamiluje. Ale on skrývá děsivé tajemství a určitě ho jeho tajemství dostane a on zahyne. Režisér zbořil hodně klišé těchto hororů, to se musí nechat. Ale tak jak byl ten zloduch postřelen a posléze přetáhnut po hlavě, to jsem opravdu nepochopil jak mohl přežít. Dvě nebo tři kulky v sobě a on je O.K. To mi zkazilo celý požitek, který nebyl zas tak světový, ale rozhodně držel v napětí. 35%:
karlik4801
1 942 bodů
5
U tohohle thrilleru jsem zjistil, že může být film, který nepochopím. Přestal jsem chápat děj v půlce a těšil jsem se na konec, že budu vědět co se to vlastně dělo a nic. Vadily mi mimodějné scény, úplně zbytečné. Tím myslím třeba kapelu dívky, více zálib lidí, bez toho by se film obešel. Jinak jsem byl i celkem napjatý tou "asi" vraždící holkou. Pro mě samotného je záhada, že jsem moc nepobral takovou jednoduchost.