Jedlíci aneb Sto kilo lásky

25%

Komentáře a recenze 10

47 084 bodů
0
Tomáš Magnusek je opravdu zajímavý úkaz,protože dokázal být naráz nejhorším hercem,scénáristou a režisérem. To si zaslouží obdiv. S každým svým počinem jde kvalitou dolů,ale on stále točí. Už jeho Bastardi jsou na hraně dobrého vkusu a Jedlíci tu mez ani nepřelezli. Jeden z nejhorších filmů co jsem kdy viděl a moc nerozumím tomu kdo to pustil do kin. Nezáživné a tupé,rozhodně nikomu nedoporučuji.
Psisko59
Psisko59
32 827 bodů
0.5
Sto kilo amatérismu, neumětelství a těžkopádnosti. U každého filmu Tomáše Magnuska si říkám, že horší už to nebude, protože to nejde - a hle, ono to jde. Nepochopím, kde na další a další filmy bere peníze (asi ho sponzoruje nějaký úchylný milionář) a jak se mu daří angažovat mezi svou obvyklou třetiligovou skvadru i slušné herce (zde Ilja Racek!), ale ať mu tam hraje kdokoliv, úroveň filmu nepozvedne ani o píď. Ani zde.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
0.5
Jde o zoufalý pokus o komedii, který s uměním nemá vůbec nic společného a s humorem jakbysmet.Filmová kritička Mirka Spáčilová nemá zrovna mezi filmovými diváky velkou oblibu. Ale řekla bych, že to velice trefně vystihla, když napsala, že jde o "sto kilo neumětelství"! Přesně tak! Je to i můj názor. Příběh se motá v kruhu, nikam nevede, nic neřeší. Jednotlivé scény a dialogy nemají žádný smysl, scénář je vyloženě špatný. Přečetla jsem si, že "za kameru se postavil tehdy teprve osmnáctiletý nadějný student tohoto odvětví, Matěj Brothánek". No, jestli je vážně nadějný, tak to tedy nevzal zrovna za moc dobrý začátek.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
0
Režie Magnusek :-) nemám více co dodat.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
0
U "Smrt stopařek" jsem se zasmál.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
0
Scénář, v němž nedává NIC smysl a chybí tomu jakákoli minimální věrohodnost. (Šlo by jít scénu po scéně, postavu po postavě, větu po větě...) _________ Morbidně obézní plastický chirurg Magnusek má za manželku milující Evu Decastelo a na soukromé klinice rozmlouvá svým pacientkám operace a zaměstnavatel ho přesto nevyhodí. Dáda Patrasová se (doslova) ledva otočí a její vypelichaný tlustý manžel líbá hubenou dvacítku. Dáda jede ze žalu zhubnout a tam se do ní zamiluje od 30 let mladší terapeut Mirda, který den předtím balil povrchní a zpovykanou Kamilu Nývltovou, kterou přitom pigluje neurotický hlavní doktor Martin Stropnický, který byl dřív tlustý, ale to nikdo z nějakého záhadného důvodu nesmí vědět... Ivana Andrlová stalkuje takřka imobilního mastodonta Milana Cháru, chce ho sbalit a na důkaz lásky mu koupí postel, na níž se může dál vykrmovat a skládat písně, které jsou údajně úžasné, ale nikdy je neslyšíme, protože tvůrci byli tak líní a neschopní, že žádné do filmu ani nesložili; Luboš Xaver Veselý z nejpohodovějšího rádia jede na kurz tajně dělat zlý bulvár, který by nikoho nezajímal; účastníci kurzu si píšou povinně deníčky a nechápou, že se z nich bude veřejně číst; žádné sezení a otázky nikdy k ničemu nedospějí; veškerá terapie působí totálně amatérsky jako kombinace těch nejhorších socialistických klišé, kapitalistického luxusu a nacistického lágru; Magnusek s Chárou jedou z neznámého důvodu několik dní po odchodu ze sanatoria kilometry do nějaké pekárny na periferii, kde si chtějí u vrátného koupit pečivo atd., atd. ______ Jednoduše, scénář musel psát David Laňka s ještě odkrveným mozkem po práci na své epochální knize o erotice v české kinematografii, jinak to zřejmě nelze vysvětlit. ______________ Herecké výkony se nekonají - neherci odříkávají text, herci přehrávají. Něco jako vtip nebo humor tu vlastně neexistuje, celou dobu to působí jako dětinské snažení a nerozhodnost "točíme komedii a vůbec nevíme, co by na ní mělo být vtipné, tak budeme raději jen přízemní". Poselství "buďme spokojení, takoví jací jsme", je v přímém rozporu s Magnuskovým burcováním v Bastardech, aby se společnost jinak měnila a mýtila negativní jevy. Čili typicky čecháčkovské: "Mě nechte na pokoji a ostatní, ať se přizpůsobí". __________________ Fim vypovídá především o tom, že si Tomáš Magnusek myslí, že všichni na světě už jsou ve svých oborech úplně stejní diletanti jako je on a jeho štáb. ______ Naprosto nemohoucí filmové vyjadřování plné zbytečných detailů, statických záběrů, neohrabaných kompozic v úzkém výřezu, špatně nasazených postsynchronů, nevyladěného zvuku, z kterého bolí uši a občas je třeba slyšet víc praskání ohně než dialogy, někdy zvuk dokonce úplně mizí, aniž by to bylo nějak vypravěčsky motivováno... Vrcholně odfláknuté řemeslo, neustálý product placement, laciná hra na city. Toto není ani komunální satira, ale komunální odpad. __________________ Pozitivum: Není to tak útočně blbé, odporné a nekonečně dlouhé jako Babovřesky.