Červená světla

63%

Komentáře a recenze 9

22 268 bodů
8
Bylo by možné tomu vytknout plno věcí. Nejvíc mě mrzí konec, který se až moc doslovně vysvětlil - podle mě dovětek po odchodu Murphyho z divadla filmu dost ubírá. Vidět ale DeNira po deseti letech v nesenilní roli a vůbec vidět film, který se snaží (z větší části úspěšně) o nevtíravou chytrost, to beru.
6
Rodrigo Cortéz po výborném a celkem jednoduchém Buried servíruje další žánrovou "lahůdku" s parádním obsazením a paranormální zápletkou, která ale boužel dojíždí na ne moc promakaný závěr, který je všechno, jen ne uspokojivý. 6.5/10
Pas
Pas
6 225 bodů
4.5
Podvod na dívaky nejen v sále Překvapeníííí!! Zpočátku příjemné, ale od trestuhodné hlouposti s odrazem v brýlích to šlo šupem dolů, a i když konec nabídl možnost nadzvednout obočí, víc mě udivilo, jak stádo v sále sedí a obdivně bučí, místo toho, aby se v panice ušlapalo u exitů... A na tom, že se nejedná o horor, ale o thrillerové béčko, nic nezmění ani De Niro, za kterého beztak odvedl největší díl práce osvětlovač.
Martrix
Martrix
2 581 bodů
6.5
Rozdíl mezi filmovým fanouškem a filmovým konzumentem je v tom, že ten první si filmy vybírá, kdežto ten druhý bere co je zrovna v TV, nebo co je ke stažení, případně co doporučí internetové TOP 10, nebo klidně jen kámoš. A přestože si s výběrem filmů dávám práci; herci, jejichž kvalita je nezpochybnitelná a kteří si jistě role vybírají...; stejně to občas nedopadne nejlíp. Červená světla se zaobírají světem paranolmálních jevů, což je podle mého gusta a navíc se povedlo získat herecké super trio. Přesto se Cortésovi nepovedlo udělat wow film, ale jen OK film. Kdyby byl casting ústředního tria Fidell Espero, Jose Aribba a Maria Challes, byl by to na evropské poměry solidní kousek. Ale s takovou "výbavou"...to měla být žánrová událost když ne roku, tak aspoň pololetí. Od cca polovinu se to pokazí, rozplizne a s výjimkou pointy v závěru, to už rozpadené zůstane. A to je obrovská škoda.
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
Dal by som štyri hviezdičky, keby sa to v závere nepokazilo.
ZaS
ZaS
626 bodů
4
Zpočátku film aspiruje na velký zážitek - jak tématem, tak i obsazením. Bohužel velmi rychle začne sklouzávat k obvyklým klišé a od druhé poloviny je spíše nudný. Záverečné scény jsou už jen potvrzením faktu, že film je kulantně řečeno 'nevyhraněný'. Polopatě: je to o ničem :-) Za mě velké zklamání.