Lov lososů v Jemenu

67%

Komentáře a recenze 27

8
Vrtěti psem po anglicku. A zároveň jedna z nejhřejivějších romantických komedií posledních měsíců. 8.5/10
8.5
Tenhle film se mi moc líbil už v kině a líbil se mi i na podruhé. je to v podstatě dost věrohodné a dokonce se to v řadech ohledů zakládá na pravdě, přestože to tvůrci nepřiznali. Skvělé a sympatické herecké obsazení, hořký humor a sympatické romantické duo. Prostě fajn limonáda.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
jediny aspekt vycnivajuci z priemeru je ewan mcgregor a jeho vykon v ktorom je vtipny, ironicky a sympaticky zaroven. skoda ze scenar je nic moc, navyse plny zbytocnych pod-zapletok (teroristi, manzelska kriza atd)...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Půvabný filmík s roztomile introvertním rybím vědcem Ewanem McGregorem, půvabnou Emily Blunt, která bojuje s rozporem mezi city ke zmizelému vojákovi a svému novému kolegovi z lososího projektu a Kristin Scott Thomas, která jako protřelá tisková mluvčí v projektu lovu lososů v Jemenu, který financuje úchvatně bohatý šejk a milovník rybolovu, spatřuje způsob, jak podat o situaci na Blízkém východě pro změnu taky nějaké dobré zprávy. Velmi příjemá zábava!
bidlobox
3 802 bodů
6.5
Na tenhle film jsem se podíval, protože ho chtěla vidět manželka, tak aby se nedívala sama. :) A až do konce jsem to dokoukal asi kvůli roztomilým úsměvům Emily Blunt, protože je to tuctová komedie s lehce dramatickým ekologicko-sociálním podtextem, kde ekologickou část obstárávají ti lososi v Jemenu a sociální část jednak autistická postava Ewana McGregora (ano, rain man trochu jinak), jednak ekoteroristé a sociální diverzita obecně. Kdyby alespoň nešlo o komedii s typem humoru, kde se jaksi automaticky počítá s účastí díváka (smile, pls!), hodnotil bych o pár procent výš.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
7.5
Hezky se na to kouká, herci jsou velice příjemní a na řadě míst se i dost nasmějete. Už jen ten nápad ze samotného názvu filmu, totiž vybudování řeky a následný lov lososů v Jemenu v sobě skrývá spoustu zábavných momentů. Má to vše pouze jednu chybu, nemám nejmenší chuť ani motivaci se k tomuto filmu někdy vrátit a už si ani moc nepamatuju, co se mi na něm líbilo. Je to prostě film na jedno shlédnutí, při kterém se sice nudit nebudete, ale ani nezanechá hlubší dojem.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Slabší hodnocení mě překvapuje, protože to patří určitě k tomu lepšímu z Hallströmovy tvorby. Opět zavání romantickým kýčem, opět pracuje s omalovánkovým příběhem a prostředím a postavami jak z leporela, ale je to zábavné, plné dobrých fórů a hlavně to klasicky zahřeje na duši. Samozřejmě s klasickým poselstvím "Kašlete na civilizační války a praštěnou kariéru a oddejte se ideálům!". Perfektní pro pohodový večer s vínem.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Milý příběh jehož náplní je bláznivý nápad zakládající se na stvoření něčeho nemožného. Někdy nám může chůze po bláznivé cestě přinést víc než život v normálnosti. Je dobré občas se nechat unést i třeba proti dravému toku řeky skákaje přes hřbety kolem letících lososů. Vždy bývá těžší budovat než bořit a v tomto případě se povedl vybudovat velmi příjemný příběh pln nadějné víry v uskutečnění bláhového snu.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
9
Velmi příjemná oddychovka. Když se najdou ti správní lidé se správným úmyslem vybudovat něco nemožného tak jde všechno. Koneckonců bez takových lidí bych neseděl za touhle mašinkou a nekomentoval bych film, který by nikdo nenatočil a já bych ho neviděl. Cokoliv si dnes dokážeme představit a někdo bude říkat, že to není možné, tak ať si počká pár let na někoho kdo to uskuteční a udělá možným.
Gvendolina
149 bodů
5.5
Tenhle film mě hodně zklamal, ačkoliv potenciál tam byl - v hercích, námětu, prostředí... Každopádně dohromady to nemělo takovou sílu, jak bych si představovala, ale na zpříjemnění večera rozhodně dobré. :)