"Snímek Rozkoš je po formální stránce přitažlivý, tak trochu připomíná prvotinu Julia Ševčíka Restart. Díky postavě Mileny reflektuje do sebe zahleděnou uměleckou komunitu, na níž je mladá žena závislá a z níž by se tak ráda vymanila. Ale film se (až na výjimky) bez střihu neobejde, navíc každá společnost má aktéry a pozorovatele. A Milena se zdá být právě oním svědkem, který musí mnohé ustát a přetrpět." ...více
"Přistupme však na možnost, že výsledek nás může a snad i má v mnoha ohledech provokovat. Některé aspekty se nám mohou nelíbit a nenaplněnost i polovičatost jsou vlastně funkčními prvky v příbězích nenaplněných a polovičatých životů. Rozkoš je tak spíš povedené artové gesto než vyloženě kladně vnímatelný film. " ...více
"Rozkoš se mimo jiné snaží originálně upozornit na krizi v současném umění i společnosti. Vidíme, jak do našich životů proniká čím dál tím více komerce a umělá nápodoba reality. Ani filmu se nevyhýbají problémy, nicméně je přínosným provokativním dílem postmoderní tvorby přinášejícím inspiraci." ...více
"Hodně mi ale vadily ty filosofující, nereálné segmenty (citáty, snové scény, halucinační výjevy), které na mě působily nepříjemně agresivním dojmem, jako kdyby se mi tvůrce snažil za každou cenu vnucovat svou životní filosofii jako jedinou správnou. " ...více
"Hereckému obsazení a jejich výkonům nelze nic vytknout. Patří k silnější stránce tohoto filmu a snaží se z ní vytěžit maximum. Mezi Janou Plodkovou a Martinem Myšickou je cítit vzájemná touha, ale zároveň i odstup. Jaroslav Plesl se objeví v roli režíséra, kterému jde hlavně o peníze a úspěch. Je mu však už jedno za jakou cenu. Typický český vychcánek co se snaží přiživit na pracovitosti a jménu ostatních." ...více
"Přitom jednotlivá filmová řemesla ani herci si vůbec nevedou špatně, jen mají tu smůlu, že se ocitají ve službách kabinetu ztrápených bytostí. Ach ano, ještě je tu slibovaný sex - ale po pravdě, kolik vzrušení asi tak mohou zprostředkovat dva diskutující intelektuálové v jedné posteli?" ...více
"Jitka Rudolfová sa ale v zobrazovaní uvedenej témy príliš cyklí a nerozvíja postavu Mileny. Všetci protagonisti navštevujú terapeuta, prostredníctvom takýchto akoby anketových vsuviek spoznávajú diváci ich motiváciu a vnútorné pochody. Dej sa dookola točí v menších či väčších osudových príbehoch.
" ...více
"Rozkoš je experiment formou aj obsahom. Dejovo riedky ako polievka zo školskej jedálne, zato filozoficky „hustý“ až na hranicu únosnosti. Snímku tvorí nie celkom súrodá spleť motívov, ktorých celistvosť závisí takmer výlučne od divákovej ochoty ju vidieť." ...více
"Rozkoš skvěle funguje jako tíživá halucinace, v níž do popředí vystupuje Milenina zjitřená vnímavost nabývající až bizarních rozměrů, nikoli jako zpráva o vyprázdněné současnosti a povrchní filmařské profesi. S laděním celého filmu nekoresponduje jen trochu diskutabilní závěr." ...více
"Jana Plodková jako Milena, její milenec v podání Martina Myšičky, rozervaný malíř Jana Budaře i režisér Jaroslava Plesla jsou postavy velmi dobře zahrané, ale neimponující, nezajímavé, banální. Odcizené prostředí je zručně natočené, ale nepříjemné." ...více