Talisman

64%

Komentáře a recenze 15

28 393 bodů
8
Cesty za štěstím jsou různorodé, avšak přesto mají jedno společné. Vždy jsou velice vrtkavé. Tentokrát se jedná o příběh o válečném veteránovi z Iráku Loganovi a o nesmělé a nedůvěřivé Beth. Příběh inklinuje k dramatu za použití romantické šablony, takže moc úsměvných momentů se v ději nevyskytuje. I když je fakt, že záleží na úhlu pohledu. Příběhová linie je plná lásky a přesvědčení o štěstí. Krásný příběh o zamilovanosti povyšuje i dokonalá práce kamery. Výsledný dojem však kazí záporná postava v podobě zástupce šerifa pod jménem Moore. Charakter této postavy a jeho činy neoplývá žádnou originalitou. Těžko říci, proč je toto tak hojně používáno. Ano, takováto postava tu už byla v různých příbězích několikrát. Z dávných dob třeba ve snímku z roku 1993 ´Není úniku´, kde má zástupce šerifa v podstatě stejnou dějovou linku. Takže v tomto směru je značně předvídatelný. Chemie od Logana je cítit na sto honů a tak vzniká takřka napětí, jak se nakonec Beth zachová. A vlastně i Moore. Velice odpočinkový snímek pro fanoušky romantických příběhů zanechávající příjemný filmový zážitek.
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Slušný průměrný film. Příběh uvěřitelný. Chudák chtěl všechno vybalit hned na začátku, ale pak se do toho tak zamotal, že když to vyšlo najevo byl průšvih.. Konec smutný a šťastný zároveň. Myslím si že velmi povedené romantické drama, které nezklame, ale zároveň vám nevytrhne dech.
Floridsky
4 376 bodů
4
Filmy podle Sparksových knih mám rád. Dostanu většinou, co očekávám - kýčovitou slaďárnu se skvělou chemií mezi hlavní dvojicí a romantickou atmosférou. Ovšem Talisman ono kouzlo postrádá. Chemie mezi Efronem a Schillingovou nefunguje, stejně tak chybí atmosféra. Začátek navnadil, ale nakonec se z toho stalo natahované nic.
Teresie
Teresie
1 187 bodů