Seznam smrti

60%

Komentáře a recenze 4

22 283 bodů
6
Přesně tenhle typ filmů mám rád, takže bych čekal, že se mi Kill List bude velmi líbit. Ale nelíbí a já vlastně vůbec nevím proč, protože je tu všechno to, co na tomhle typu filmů oceňuju - nepoddajnost, nezařaditelnost a filmařská zručnost neobětovaná mainstreamovým nebo artovým ambicím. Můžu vlastně ten film jenom pochválit, jak je v něm všechno super, krom toho, že mě to vlastně vůbec nezajímalo.
6
Ta počáteční večeře sice byla parádní a i pak to vypadalo minimálně na solidní gangsterku o nájemných vrazích (pár scén bylo perfektních (kladivo!), ale zhruba od půlky jsem to už přestával pobírat až jsem se tím filmem doslova pronudil. Závěr šokující, ale spíš než údivem otevřenou hubu způsobil jen zakroucení hlavou...Navíc nechápu koho napadlo dát tohle do škatulky horror.. 5/10
5
Dobré úmysly a několik třeskutě napínavých scén zabalených do zmatečného vyprávění, které vůbec nepohltí a v závěru nechává diváka z více otazníky, než by si přál. Oceňuji neortodoxní vedení pozornosti směrem k postavám, práci s hudbou a nečekané výbuchy násilí, ale story prostě nedávala valný smysl. I ten Srbský film, byť více samoúčelně a s morálním nesouhlasem, mě ve finále zasáhl silněji.
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Dost velký zklamání, o filmu jsem slyšel poměrně chválu, a tak jsem se těšil na něco nezvyklého a bohužel jsem dostal strašně nudnou věc.Upřímně ani nevím o co ve filmu šlo, protože se prostě nešlo soustředit, první půl hodinu koukám na film kde se neustále hádají, pak koukám na film kde se dva chlapi baví o vraždách. Prostě pro mě film o ničem. Plno scén mi přišlo strašně hluchých a nic se extra nedělo. Ani herci mi nepřišli nějak na úrovni a hlavní hrdina mi přišel extra nesympatický. Pro mě podrůměr na který rychle zapomenu a už se k němu nebudu vracet.