Anděl na horách

78%

Komentáře a recenze 12

47 088 bodů
8
Anděl na horách je obrovská klasika československé tvorby. Nedokážu si ani představit vánoce bez tohoto filmu. Každý rok si najdu chvilku,abych si film dosytosti vychutnal a užil. Lví zásluhu na tom má herecké eso Jaroslav Marvan,který Gustavu Andělovi vdýchl život a vtiskl do něj veškerý svůj herecký um. Příjemné - zábavné a těch 80 minut uteče jako voda.
29 761 bodů
9.5
Moje zamilovaná komedie. Společně s Dovolenou s Andělem to považuji za nejlepší "budovatelskou komedii". :) Gustav Anděl je naprosto nepřekonatelný. Morous od nátury, poté co se z něj stává srdečnější člověk to tahá za srdce. Něco podobného předvedl ve filmu Nebe a dudy. tohle uměl jen Jaroslav Marvan.
6.5
Tradiční československá komedie co rozhodně potěší.
9 025 bodů
7
Jestli mě paměť neklame, tak Marvan si tyhle fotrovské samonásery dával s chutí prakticky v každém filmu, takže Anděl na horách je v podstatě jeho standard. Děj ale aby to pohledalo a ani těch vtipů moc není, aby z toho člověk něco měl. Len čo sa to však presunie do Tatier, chytá film druhý dech a vtipy fungují i po letech ukázkově. Jen už to tradičně ve filmech pro pamětníky působí, že tomu snímku cosi schází a působí tak neúplně.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
8
Československá filmová klasika a řekněte mi, které vánoce tohle na nějakém programu neběží? Jo dá se na to dívat i dnes po téměř 60 letech a je to především zásluha skvělého Jaroslava Marvana.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
8.5
Je zajímavé, že diváci milují tuto komedii, i když se jedná o odborářskou rekreaci! Socialistická éra!! No ale ona je ta komedie v režii výborného Bořivoje Zemana skutečně úžasná!!! Je to volné pokračování komedie "Dovolená s Andělem", ale zdá se mi lepší, protože sama neumím lyžovat a bavilo mě dívat se, co tam na tom sněhu Jaroslav Marvan jako revizor Gustav Anděl provádí. Však si taky zlomil nohu! A nebyl sám. Stella Zázvorková a Josef Kemr si zase poranili kotník. Ale jak jedou Marvan s Kemrem dolů z kopce na saních, to je tedy paráda!!! :-)
Standa.
Standa.
6 180 bodů