Jack a Jill

43%

Komentáře a recenze 24

5.5
Typická Sandlerovka,která nebyla tak zlá jak jsem čekal. Sandler hraje jako vždy dobře,ale nemyslím si že ztvárnit v tomto filmu dvojroli byla dobrá volba. Já mít takovou otravnou sestru,tak si snad hodím mašli. Na filmu mě nejvíc bavil Al Pacino a hlavně závěrečná scéna,která mi na dlouhou dobu utkví v paměti.!Dunkaccino! Docela jsem se bavil,ale ve výsledku se jedná o nejslabší komedii dvojice Sandler-Dugan.
28 422 bodů
4
Nedá se říci, že by to byla vysloveně komedie, i když pár humorných situací se vyskytuje. Adam Sandler si tu střihl dvojroli a to přímo dvojčata - muže a ženu, Jacka a Jill. Jack má rodinu a žije spořádaným životem, zato Jill je stále sama, je roztržitá a má komplex méněcennosti. A Jack se jí ze soucitu rozhodne pomoci, ale nebude to mít jednoduché. Toď vše. Spíše než o pobavení se tu více tlačí na city a o pochopení, což ne každý v z tohoto hlediska dokáže pojmout. Inu, těžko posoudit co tvůrci skutečně zamýšleli. Tady to strašlivě klopýtá a to sráží snímek rapidně dolů. Inu, ne pokaždé se zdaří.
4
Proboha proč?!! Tohle není ten Adam Sandler, který mě vždycky tak bavil i v rolích naprostých pitomců, a už vůbec to není ten herec, který nás přesvědčoval o svých kvalitách v Opilí láskou nebo ve Volání o pomoc. Tohle je bohužel jen nějaký špatný vtip a jedno velké utrpení, ve kterém Adam zbytečně shazuje své dlouhodobě budované renomé oblíbeného komika někam na úroveň kamaráda Roba Schneidera, k němuž by tahle dvojrole seděla spíše. Velkým problémem je pro mě také režisér Dugan, který se po pohodovém Zkus mě rozesmát zřejmě rozhodl natočit něco pořádně ujetého. No a výsledek vidíte na hodnocení, které bohužel odpovídá. Ano, některé vtípky byly povedené a párkrát jsem se i nahlas zasmál, ale nebýt šviháka Al Pacina, který i tak debilní roli zahrál se svým přirozeným nadhledem a šarmem, asi by to byl totální průšvih.
4.5
Téma dvojčat, respektive dvojrolí už se jen opakuje a nepřináší nic inovativního. Verze se Sandlerem je o hodně horší než jsem očekával. Pár vtipných okamžiků v tomto filmu bylo, ale bylo jich zoufale málo. Toto se nepovedlo.
squirrelpool
squirrelpool
7 016 bodů
0
Sandlerovi odumírá mozek.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
2.5
Hrozné zklamání. Od Sandlera bych čekal daleko víc, než tuhle infantilní sračku. A co tam proboha dělá Al Pacino? To snad prohrál nějakou sázku, nebo co?
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Co tam dělá Al Pacino? V takové sračce? Chápu, že už moc nabídek nemá a šňupat něco musí, ale zaprodat se tomuhle, tomu říkám konec kariéry. Sandler si prostě vymyslel nějakou blbost přes noc a řekl si, že z toho udělá film a rovnou si zahraje dvojroli aby nasral ještě více lidí. A to se mu povedlo. Já mám Sandlera rád, ale tohle bylo až moc blbý, a bylo tam moc fekálního humoru. A všechno tomu nasadil korunu ten českej dabing. To bylo něco strašnýho. Ale dokoukal jsem to a nechtěl jsem se po tom zabít, takže si to jednu hvězdu zaslouží.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Zatím jednoznačně nejhorší "Sandlerovka." Tak ani Adam nezvládl dvojroli i když se snažil sebevíc. Místy až nehorázně trapné, ale naštěstí se pár světlých momentů objevilo. Bohužel však byla drtivá většina těch lepších scén použita v traileru. Duncacino a jeho Richard III dokázal trapná dvojčata vytáhnout AŽ na dvě hvězdy. 40%
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Sandler není typ, kterému bych se u komedií vyloženě vyhýbal. Ba naopak, kolikrát se na jeho jméno chytnu a na film se kouknu. Tohle byla ale chyba. Vůbec jsem se nesmál a každá minuta mě svou trapností ničila. Jediné co za něco stálo bylo 32 sekund reklamy na "Dankačíno"..
harry456
harry456
2 437 bodů
1
Neskutečný paskvil a důkaz , že i mistr se může utnout . Bylo těžké to dokoukat. Člověk u toho musí být opravdu dobře naladěný nebo pořádně opilý, jelikož tohle se vážení fakt nedá. nejhorší Sandlerův film. Naprostá konina. Pokud máte rádi Sandlera, tak se radši kouknete na Machři 1, 2 a tenhle film vynecháte.