Obsazení, herci, tvůrci a postavy
Všichni tvůrci
Režie
Scénář
Kamera
Střih
Vše o tvůrcích Image und Umsatz oder: Wie kann man einen Schuh darstellen?
Snímek Image und Umsatz oder: Wie kann man einen Schuh darstellen? byl představen v roce 1989 a spadá do žánru/ů: .
Image und Umsatz oder: Wie kann man einen Schuh darstellen? režie a scénář
Režie Image und Umsatz oder: Wie kann man einen Schuh darstellen? se zhostil tým, který vedl: Harun Farocki, známý svým dílem Pro srovnání. Scénář připravil: Harun Farocki, který se podílel také na titulu Pro srovnání.
Produkce, střih a hudba filmu Image und Umsatz oder: Wie kann man einen Schuh darstellen?
Kamery na place řídil Ingo Kratisch. Ve střižně se o editaci materiálu postarali Egon Bunne a Harun Farocki.