Láska je láska

56%

Komentáře a recenze 30

47 083 bodů
4.5
Na české poměry celkem snesitelná komedie,která je sice místy trapná,ale také i zábavná. Především duo Stašová - Vetchý mne velmi bavila. Popravdě kdyby nebylo Ondřeje,tak si tento film nejspíš ani nepustím. Jako herec mne baví a pobavil mne i zde. Humor je takový typicky česky,ale aspoň funguje.
28 305 bodů
6
Smutný příběh s různými lidskými osudy snažící se vše přednést s určitým nadhledem a přirozeným lidským humorem. Svým způsobem to hodně připomíná povídky z Bakalářů, jen smíchané do jednoho guláše. V hlavní roli, jak už název napovídá, je láska, která má u různých lidí různé podoby. Je tu snaha o vyrovnanost, která se však místy vede a místy ne. Nevidomá dívka prožívá svoji první lásku, jen podle svých pocitů. Průběh celého tohoto soužití i s dopady mají s realitou hodně společné. Celé vyprávění je vedeno skutečně přirozeným lidským nádechem dramatu a smutku. Dále tu máme homosexuálního kluka, jehož podpoří v jádru dětinský otec, ale rázná matka se ho snaží vyléčit. Tady už bylo vsazeno spíše na komediálnost, kdy není poznat, jestli je to bráno skutečně vážně nebo s určitým nadhledem ve snaze upozornit na tento problém. To samé se týká i nemocné důchodkyně pěstující si marihuanu na léčbu. A co teprve mladý cikán snažící se přesvědčit okolí, že nepatří do zavedené škatulky mínění o cikánech. Snímek každopádně svými šílenými motivy vede k zamyšlení, k pousmání i dojetí. Je ale dosti těžkopádný stylem jak to dělá a tak je pro diváka docela těžké posoudit, jak se k tomu má správně postavit. Za zhlédnutí však snímek stojí, neb má v jádru věci jedno společné. Lidské osudové tragédie všedních dnů. I když artové zpracování by takovémuto snímku slušelo daleko lépe
22 268 bodů
4
Nic nedokáže zkazit den víc než další česká filmová genocida. Měla to být komedie? Mělo to být drama? Mělo to vyvolat nějaké emoce? Mělo to být pohodové? Nevím - není to nic.
15 150 bodů
7.5
Těžká pohodička. Česká herecká elita doplněná o perspektivní a sympatické mladíky exceluje v nezávislém vyprávění o údělu lásky napříč generacemi, té upřímné a ryzí lásky, která bez problémů láme veškeré věkové, etnické nebo tradiční (hetero×homosexuální) bariéry. Několik dějových linií se harmonicky proplétá do nesmírně příjemného celku, který dokáže na poměrně vysoké úrovni pobavit, a to nejen zásluhou energického fotbalového tatíka Vetchého, plnohodnotně představit své lidské a uvěřitelné protagonisty a také myšlenkově oslovit svým všedním, ale filmařsky dostatečně procítěným a cílevědomým charakterem....
bayern
13 716 bodů
1
No některé české filmy se poslední dobou moc nevyvedli a tento snímek k nim patří,pouze herci byli dobří,ale celkový dojem moc nezachránili
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 005 bodů
4
Myšlenka dobrá, výsledek dost hrozný. Mládí, stáří, homosexualita, ... Takové typicky "českotelevizní"!!! Aneta Krejčíková zahrála tu slepou dobře, té bych dala palec nahoru, jinak ani hvězdné obsazení (Petr Nárožný, Simona Stašová, Ondřej Vetchý, ...) film nezachránilo. Průměr až podprůměr!
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7
"Dneska je to tady jako v Kolíně. Samá rovina". Dlouho jsem si už myslel, že to nejde. Že nejde natočit český film s myšlenkou, ale po dlouhé době jsem se dočkal. Do kina jsem jel naprosto bez očekávání, ale nakonec jsem byl hodně překvapen. Tahle tragikomedie mě pobavila i trošku dojala a nakonec jsem byl spokojený.
saboter
saboter
3 564 bodů
6
No takové nadprůměrné zpracování které sice potěší ale nijak nepřekvapý typická komedii která odpovídá našemu vnitrozemskému typu a střihu v jednu chvíly se skvěle bavýte a po chvíli si nevýte co myslet no ale zkrátka naprůměrná komedi se skvělými
  • herci
  • humor
  • nic moc příběh
  • někdy to padá do průměru
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
3
liborek_ * Děkujeme panu Charouzovi za to, že umožnil vznik tohoto slepence stereotypů, trapností a kýče. Děkujeme jemu i dalším partnerům tohoto PROJEKTU. Snad to nikdo nebude považovat za spoiler, ale líto mi bylo hlavně Vetchého, který se jako jeden z mála za celý film nedočkal onoho...STYKU..., jak TO nazvala Maruška před svým dědečkem. Styk totiž byl klíčovým uzlem, který tvořil tuto skládanku, zvanou Cieslarem odvážně "film". Takže ještě jednou: Skládanka ze stereotypů, trapností a kýče. Vtipné je, že film, který se tváří jako apel proti rasismu, je sám rasistický... Půlhvězdička navíc za Švihadlo, které popošvihlo závěrečné titulky a zavelelo k odchodu z biografu...
výfuk
výfuk
2 975 bodů
4.5
Docela hezký film s vtipnou, ale i tragikomediální pointou. Avšak role Simony Stašové se k ní nehodila a ve filmu hrálo pár neznámích herců - to je i PLUS. Moc sexuálních a detailních scén.... Víte jaká je dnešní problematika českého filmu: Smrt... - Láska je láska = smrt, Ženy v pokušení = smrt, Muži v naději = smrt, Román pro muže = smrt. nejlepší postava byla Eliška Balzerová. Jinak postava slepé dívky se stala pro mě celkem problematická a více dramatická.