Grinch

69%

Komentáře a recenze 28

7.5
Vánoční klasika bez které bych si nedokázal vánoce už ani představit. Jim je jako zelený zapšklý chlupáč geniální a jde vidět,že si užívá každou scénu. Humor je na rodinný film až překvapivě dobrý a kulisy filmu vypadají dobře. Vypravěč v podání pana Svěráka jen dotváří můj pozitivní vztah k tomuto filmu.
29 851 bodů
6
Nikdy jsem tento film nemusel, ale uznávám, že výkon Jima Carreyho ho určitě trošku vylepšil. Na mě je to moc předvídatelné a americké.. přebarvené a nečeské. Prostě když vidím o vánocích v televizi Grinche, tak okamžitě přepínám. Není to ale žádný brak, takže 60%.
22 283 bodů
4
Nefunguje to, nebaví to. Většina vtipů mi přišla nefalšovaně trapná. Určitě za tím stojí Ron Howard?
8.5
Vánoční klasika, a ne že ne. Evropanům se tenhle humor a pohádkový rozměr může zdát praštěný, ale pro mě je Grinch "štastnou" shodou všech filmařských ingrediencí (poetický vypravěč, úžasná maska, dospělácký humor, svérazně podané morální poselství) takřka nevyčerpatelným zdrojem každoroční zábavy a relaxace. Můj vřelý vztah k tomuhle zelenáči navíc ještě vzrostl, když se v mém životě objevil kamarád s mimikou náramně podobnou zdejšímu Carreyho ksichtění... No, nenecháme na něm nit suchou :D P.S. Fenomenální výkon, pane Rösnere..
10
Vánoční klasika. K téhle pohádce jsem rokami přičichl a je to prostě snímek bez kterého si vánoční svátky nedokážu představit.
6
Né tak zábavné jak by se zdálo ale vtipné okamžiky co stály za to tam byly. Animace s detailními rysy xichtícího Carreyho je perfektní. A tam, kde je Jim, je také legrace a vtipné situace.
9 335 bodů
10
Když bych měl říct, který film je pro mě tou čirou vánoční žánrovkou, která pro mě definuje tohle roční období, bude to právě Grinch.. Ano, uvědomuji si existenci lepším filmů, jakými jsou Pelíška anebo milovaná Láska nebeská, ale v obou případech jde pro mě o daleko hodnotnější příběhy, které mají daleko větší přesah než jen jako vánoční film.. A tou nejčistší esencí podobně laděných žánrovek a vrcholem vánočních bijáků je Grinch... Na jednom ze tří nejlepších filmů Rona Howarda (spolu s Rivaly a Třinácti životy) jsem vyrůstal jako dítě a pokaždé jsem jí zahajoval vánoční náladu, ještě dávno před tím, než jsem kupoval dárky, anebo zdobil stromeček.. Příběh zeleného chlupatého mužíčka, jehož životním údělem je kazit vesničce roztomilých Kdovíků vánoční náladu, a jemuž jeho setkání s malou Cindy změní nejen jeho pohled na vánoční svátky, ale i na celý jeho život... Za zelenou maskou se schovávající Jim Carrey předvádí strhující onamanshow, která dělá ze zeleného protagonisty naprosto ikonickou hláškující figurku postupně se stávající symbolem Vánoc. Grinch chápe význam Vánoc a s pomocí tradičních klišé se sám za zasněženého prostředí na sklonku zatracení dobírá spásy a naděje.. Nádherná to (někdy i veršovaná) pohádka.. Chápu, proč je to na západě klasika a stejně tak rozumím proč národ, který tak adoruje pohádky, tohle přijímá tak stěží. Ale věřte, že až se nostalgicky ohlédnou ti, co s Grinchem strávili téměř každé Vánoce, dostane se mu docenění i tady.. 100%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
dosť divný film. pre američanov je to určite kultová klasika z ktorej sú na vetvy (usa - tržby cez 200 mil.), ale na mňa to pôsobí divným dojmom. počas celého filmu som sa príliš nenasmial (snáď len spomienky na grinchovo detstvo sú takým príjemným osviežením), nemal som ani taký vianočný feeling (ktorý inak u filmov odohrávajúcich sa počas vianoc mávam) a miestami som sa i dosť nudil. neviem ako vy, ale ja som dosť sklamaný:-(
8 615 bodů
0
spíš cringe