Jurský park 3

67%

Komentáře a recenze 33

47 084 bodů
7
Ta hravost a originalita prvních dvou dílu je pryč. Zbyla jen ohlodaná dinosauří kostra na které by se ještě pár potvůrek rádo přiživilo. O nějakém lepším ději nemůže být ani řeč,ale vše zachraňuje hromada akce a bitvy dinosaurů,které jsou stále zábavné.
6
Nebudu na to nadávat jednoduše proto, že mě to ani trochu nezklamalo. 60%
4
Podivně spíchnutá zápletka (hlavně ať to trochu dává smysl), rychlé představení nových postav a další dobrodružná naháněná s ještěry může začít. Na to jak je to slavná značka, jsou pro mě tyhle 3 filmy ve výsledku fakt zklamáním. 4.5/10
6.5
Narozdíl od většiny jsem se na trojku těšil a po jejím shlédnutí jsem naprosto spokojený. Film si na nic velkého nehraje a jen zasypává diváka množstvím kvalitní akce, z níž hlavně souboj obřích dinosaurů opravdu stojí za vidění. Nedosahuje sice kvalit prvních dvou dílů, ale i tak je to velmi napínavá a vzrušující podívaná, která rozhodně neurazí žádného milovníka přerostlých prehistorických ještěrů. Jediné, co bych tvůrcům výrazně vytknul, je ten odfláknutý závěr a to, že z hysterické Téi Leoni neudělali krmení pro raptory.
7
Uchvátili mě ti neskonale inteligentní dinosauři. Trocha humoru zde byla odlehčující změnou a film celkem pobavil.
9 279 bodů
6
"Musíte mi věřit, byla to blbost, ale já to udělal s nejlepším úmyslem." Lépe bych to neshrnul... Notorická obava ukončit filmovou sérii druhým dílem a upřít si trilogii, je pro někoho těžký úkol. Zbytečnost projektu tady není asi třeba nějak zvlášť zdůrazňovat. Podle očekávání největším plusem je návrat Sama Neilla, co by jediného zástupce z původního trojlístku (*tedy vlastně se vrátila i Laura Dern do krátkého camea), jenž podle očekávání tou svojí skeptickou prozřelostí táhne celý film. Z silně moralizovaného doktora Granta se tady ale stává chamtivec, který pro peníze zrazuje, o čemž si vytvořil zásadu. Ale karma mu to vrátí vrchovatě, když z lukrativního výletního letu je holý boj o přežití mezi ještěrkami, navíc s takovou odpovědností, že je vlastně jediný, kdo ví aspoň trochu, co dělá. Hlavní příběh, tedy záchrana ztraceného syna, mě od prvopočátku nijak nenavnadila, protřelému divákovi už je hned jasné, co ho čeká. Rodiče jsou schopní lhát a nasadit vlastní život, aby svého syna zachránili. Téa Leoni mě pořád baví, má svoje kouzlo a já si ji pořád vidím v tom sexy Mizerovském odlestku. Jenže tím chvála na nový casting končí.. Leč se místy pořád snaží být důstojným pokračováním a stejně jako jeho předchůdci si dává záležet na navození onoho dinosauřího kouzla, tak mě přijde, že jsme ho moc nedostali, a když, tak jen jako životu ohrožující prvek. Jedinou výjimkou je krátká scéna s raptory, na něž je nakonec bohužel fixovaný nejeden film ze série. Ještě, že se neodhodlali to natáhnout ani na ty dvě hodiny a takhle ty hluchá místa rychle odezní. První výrazný flop téhle série! A důkaz, že je lepší ke všem jednotlivým filmům přistupovat samostatně. 55%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
6
Réžie sa tentokrát už neujal Steven Spielberg ,čo filmu hrozne škodí. Čakal som ,že po tretíkrát to bude už stáť za nič ,ale oapk bol pravdou. Ešte furt to má niečo fo seba. 72%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
očakával som príjemnú oddychovku a tú som i obdržal. nenáročná zábava so slušnými akčnými scénami, ktorá si na nič nehraje a ide o to aby ste sa zábavali a nenudili. a to sa určite nebudete.
avenis
avenis
8 056 bodů
6
Syndrom třikrát použitého pytlíku čaje... no nevím, dinosauři dobří, lidi k sežrání. Je znát, že film vzniknul ještě v době, kdy jako první umírali občané černé pleti. :) To by dnes už nešlo. Kromě občasných vtipných scén, jako třeba telefonu zvonícího v dinosauřím břiše a pak v hromadě hoven, je to celé takové poměrně nezáživné. Blbý dabing (uječená Thea Leoni a trapná imitace dětského hlasu). Zned z kraje havárie letadla, při které všichni vyváznou jen s trochou odřenin. Nevysvětlená smrt a velerychlý rozklad Erikova společníka ve ztroskotání... Snad jediná scéna se mi líbila, když raptorka očichává Theu a je to něco jako komunikace matky s matkou.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Jurský park je klasika, doufám že i za 20 let to budou lidi pořád milovat. Jasně skoro jako každá série trpí na to že první díly se těžko překonávají. V tomto dílů chtěli tvůrci přivést dvě věci co lidi milovali na prvním díle. Hlavní postavu a Velociraptory. Bohužel to však nestačí. Nic méně jako fanda série si i tento kousek zaslouží dobré hodnocení.