Nezvratný osud

75%

Komentáře a recenze 32

7.5
Ještě než se ke slovu přihlásil James Wan,tak hororový žánr opanoval James Wong. Tedy né zas tak moc,ale s Nezvratným osudem se trefil přímo do černého. Nápad je přímo geniální a jako dělaný na horor. Díky tomu je zde obrovský prostor zajímavé a originální úmrtí. Místy je to trochu nedotažené,ale stále zajímavé a "jiné" než zbytek hororů běžících v té době v kině.
29 851 bodů
9
Nezvratný osud považuji za přlomový Horor lehčího typu. Děsivá představa, že si vás hledá smrt tímto způsobem. Další díly jsou už jen opakování stejné věci i když prpopracovanějším způsobem. Ale silný dojem ve mě zanechal pouze tento první díl. Dobré.
8
Dobrý nápad utáhne lecco. Nezvratný osud představuje spolu s Vřískotem nejlepší vyvražďovačku za nějakých dvacet let.
10
První díl stál hubičku a vydělal skutečně ohromný balík. V dobové recenzi v Cinemě si František Fuka povzdechl nad tím, že zápletce příliš neporozuměl a doufá, že tvůrci se nepokusí v sérii pokračovat. Jenomže jeho přání se nesplnilo a já dodávám, naštěstí. Jednička má propracovaný děj, výborně vyšperkovaný scénář a správně žánrově úchylný smysl pro humor. Bomba!
7.5
Opravdu vynikající námět, navíc podpořený nápaditým a svižným zpracováním. Sice se z toho dalo vyždímat daleko více napětí a tvůrci se nemuseli za každou cenu snažit o ta nejšílenější a nejabsurdnější úmrtí v dějinách filmu, ale přesto je Final Destination společně s Vřískotem suverénně nejlepší teen vyvražďovačkou. Ke cti mu především slouží, že téměř do puntíku přesně splnil to, co jsem od něj původně očekával. Úvod s letadlem je skutečně působivý a dokázal mě výrazně namlsat, a přestože se snímek postupně proměňuje v řadu velmi nešťastných příhod, pachuť v podobě nepříjemné atmosféry a hrozivé vize mi v ústech zůstala až do samotného konce. Druhý díl je také hodně povedený, ale zábavné a mrazivé jedničce už výsadní postavení nikdo nevezme.
6
Poslabší děj, průměrnější napětí zato promyšlené vraždění.
9 318 bodů
6
Kde je smrt, tam je vždycky smrt. Další teen horor s vyvražďovačkou, ale tentokrát s ještě neokoukaným způsobem vraždění. Bohužel místy to není úplně nejlépe provedeno, nicméně i tak jsem se bavil. Jako oddechovka funguje skvěle. Nakonec mám takový pocit, jako bych viděl jen další epizodu Believe or Not. 65%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
6
Film kvôli, ktorému som začal používať termín "prevraždené ako Nezvratný osud". To asi vypovedá o celkovej kvalite snímku. Je to kvalitné? V určitých kruhoch áno, ale vo výsledku je to len priemerné vysokorozpočtové béčko so slabými hereckými výkonmi, no s dobrým nápadom, ktorý to ťahá hore niekde do ľahkého nadpriemeru. Ak vás táto myšlienka zaujíma viac pozrite si satirický seriál Happy Tree Friends...
Milandob
Milandob
8 900 bodů