Komentáře a recenze 10

9
Pěkné příběhy, efekty slabší ale roztomilé na danou dobu a jako celek povedené. Rád jsem sledoval.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
9.5
Propracovaný děj, báječná hudba Karla Svobody, excelentní herecké výkony! Scénář Oty Hofmana a Jindřicha Poláka zaručuje, že o nápady nebude nouze. Dáda Patrasová se na základě tohoto rodinného seriálu stala sexsymbolem pro mnoho mužů. Je to i nadčasové, protože mnoho z oněch vynálezů dosud nebylo realizováno a jsou dosud "hudbou budoucnosti". Moje kamarádka "ujíždí" na Star Treku. Já bych řekla, že je to srovnatelné! :-) Nejgeniálnějším výmyslem jsou AMAROUNY! To vskutku tleskám!
bidlobox
3 802 bodů
9
Díky fatálnímu selhání CLM (centrálního mozku lidstva) jsme se mohli účastnit fascinující cesty návštěvníků z budoucnosti do naší minulosti a přihlížet několika památným momentům. Šmírování nahé Dády Patrasové (Wow! Ale hlavně nenápadně!), vypuštěný rybník, lada niva v kotrmelcích, švankmajerovské amarouny, mladý Einstein, to jsou jedny z elementů, které se mi vybaví při vzpomínce na tento legendární seriál. Chci to zkouknout znovu!
miza
miza
2 336 bodů
9
Tohle přitáhlo k obrazovkám tisíce děti a dospělých,Humorný seriál který potěšil a dokáže potěšit pokaždé když se opakuje.Prostě klasika.
Barbarrossa698
Barbarrossa698
2 322 bodů
10
Tenhle seriál mám moc rád
brbla666
brbla666
1 534 bodů
10
na svou dobu dobry
hroufie
1 416 bodů
7.5
Ale jo zasmál jsem se :)
voleman
voleman
927 bodů
9
Možná nejlepší Český seriál, který kdy vznikl. Originální a velmi zábavné Sci-fi, které se ani po 30 letech nemá za co stydět. Herecké výkony, hlavně Josef Bláha a i hudba jsou na velmi dobré úrovni. Také na svou dobu velmi povedené triky a skvělý scénář s režií zajištují tomuhle seriálu to, že i dnes se na něj velmi rád podívám, což se u mnoha seriálů nestává a Českých už vůbec ne. 90%
tomas-krenek
54 bodů
0