Galaxy Quest

74%

Komentáře a recenze 16

9
Hned při prvním shlédnutí jsem si film oblíbil a to jsem byl ještě dítě. Nedávno,když jsem film viděl znovu,tak mne ještě více očaroval. Našel jsem v ně spoustu nových vtípků a gagu. Příběh je velmi zábavný a Tim Allen s Alanem Rickmanem doslova válí ve svých rolí. Takových výborných sci-fi komedií je velmi málo a o to více si Galaxy Quest vážím.
29 851 bodů
6
Slušná parodie na Star Trek, i když to není čistá parodie, spíše komedie inspirovaná Star Trekem. Nechybí zábavné momenty, ale za mě jich není moc. Líbila se mi rasa záporáků, zpracování je slušné, příběh dobrý. Cekově je to u mě dobré, což je za 60%.
8
Skvělá komedie/scifi, hra s popkultuou, pocta a výsměch najednou. Škoda, že ke konci už humor ustupuje uvolněné akci, která je pěkná, ale v ní síla Galaxy Questu není. PS: Sigourney jsem naprosto nepoznal.
7
Ve své době jsem podlehl překvapivě dobré recenzi v Cinemě a celkem se mi to líbilo. Není to žádná velká pecka, ale je tam pár dobrých vtípků a slušné obsazení. Jinak je to ale spíš dětská show, než cokoli jiného.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
raz za čas v hollywoode niekoho napadne geniálny námet a raz za čas ten námet niekto spracuje do bezchybného scenára, ktorý nemá slabších miest i keď je nabitý rôznymi klišé s ktorými sa chytro pohráva a obsahuje vtipy u ktorých nevybuchnete smiechom, ale budete mať stále príjemný, dobrý a pohodový pocit. to je presne i prípad galaxy quest. navyše v tomto filme je bezchybné i všetko ostatné. herci sú skvelý (hlavne je to geniálny alan rickman ako dr. lazarus - ktorý neznáša svoju repliku a to, že je dvojka a vynikajúci sam rockwell ako guy -ktorý v seriály zomrel a tak čaká, že ho to neminie ani v skutočnosti), hudba je skvelá a správne hrdinská, triky sú bezchybné a všetko je schopne zrežírované, takže nudiť sa nebudete ani sekundu!
8 590 bodů
0
Žalostná parodie, jenž není chytrá ani vtipná. Je to blbé od začátku do konce. Stupidní námět, stupidní provedení. Tvůrci se snaží "bavit" ale každou vteřinou se jim to nedaří. Levná podívaná (po všech stránkách), jejíž hodnocení dokazuje naprostou nekompetenci většiny lidí rozpoznat trapný vtip a blbý film od čehokoliv lepšího. Mam pocit, že když se něco tváří vtipně a zábavně, tak se diváci díky své ovčí mentalitě opravdu baví. Z fleku bych vymyslel lepší film o tom, jak si ze Star Treku (a jeho přenerděných fanoušků) udělat prdel. Galaxy Quest považuju za neúspěch a zbytečnost.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Neuvěřitelné se stalo skutečným a americké produkci se s podivuhodnou bravurou podařilo znásilnit vesmírné i jiné sitcomy a vetknout do nich takovou dávku humoru, že jsem místy slzel smíchy :-). Nádherně okoukané zvyky posádky spolu s televizními kulisami dávají úspěšně zapomenout na velkorozpočtové nezábavné rádobytrháky a spolu s dokonalými hereckými výkony krystalizují v jeden pevný, nehorázně chytlavý a zábavný celek. Věřím, že pro velikou skupinu lidí bude Galaxy Quest za odpad!, ale v tom případě je mi upřímně líto jejich smyslu pro humor...
Schneefee
Schneefee
4 294 bodů
8
Tak blbe a amaterske az to je temer genialni...Rickman a Allen tady vali :)
evismaior
evismaior
4 254 bodů
10
Nevím, jestli byl lepší nápad natočit film o "startrekovských" hercích, kteří se z kartonových kulis dostanou do reálného vesmíru, nebo obsadit do hlavních rolí osobnosti jako Tim Allen, Sigourney Weaver či Alan Rickman, kteří si své postavy skutečně vychutnávají, ale pro mě je Galaxy Quest i po těch letech jedním z nejlepších sci-fi filmů a komedií zároveň. A hlavní záporák svým vzezřením dokonce leckterá startrekovská monstra dalece předčí.
8
Komedie, která si dělá srandu z sci-fi fandu ( hlavně tedy s trekkies) tak nehorázným ale sakra příjemným způsobem, že srdce plesá radostí. Je jedno jestli se řadíte mezi fandy nebo ne, tuhle jízdu si užijete. Alan Rickman je naprosto neodolatelný.