Probudím se včera

65%

Komentáře a recenze 49

28 428 bodů
9
Komedie Vorlíčkovského typu, jen s tím rozdílem, že to není zas až tak ztřeštěné. Zábavné však ano. Tento typ komedií, tu již dlouho nebyl a opravdu tu neskutečně chyběl. Každá situace je využita do své dokonalosti, aniž by se tlačilo na pilu. Jiří Mádl spolupracoval na scénáři a tak si jistojistě upravoval dialogy a scény přímo na tělo a je to znát. Role mu sedla jak ulitá. A nejen jemu. Zábavnost je na přijatelné míře, takže si kvalitou udržuje standart. Příběh má švih, nikterak nenudí, což poslední dobou nebývá zvykem. Skutečně se po dlouhé době podařila klasická česká komedie, která neurazí, pobaví a to zcela bez použití nějakého hulvácví, či tzv. fekálního humoru. Konečně.
6
Než se Blažek stal Mádlem, tak to bolelo (hlavně celá zápletka se strojem času atd), ale pak jsem si tu měsíční návštěvu 89. v rámci možností vážně užíval. Takže i přes ten hodně levný televizní look a dementní závěr si dokážu představit, že se na tohle podívám někdy v budoucnu znovu (což je zásluha taky i megasympatické Evy Josefíkové). 5.5/10
3
Kamrarád mi řekl, že se u toho bavil a já vůl ho poslech a podíval se na to. Jeden z nejhorších českých filmů, co jsem viděl. Zápletka děravá jak cedník, nesympatičtí herci a děs.
Had
Had
12 338 bodů
3
Když je film postavený na product placementu a smrdí korunou, tak i s nejlepšími úmysly nemůže aspirovat na komedii roku :-) a to může být nabitý hláškami až na půdu (jen co se zjeví na place Šteindler, nastane třeskutý humor: "Napřed předveď, že umíš Basic, a potom se chlub s těma svýma Vyndejsi ...!"). Ústřední dvojice (tehdy skutečný pár) Mádl-Josefíková to nevytrhne.
4
Je to špatná známka pro komedii, která není vtipná. Možná se mi jen mírně pozvedly koutky a to jen při pár scénkách. A to není pro tento žánr dobrá vizitka. Nějak mi tento film nechutnal.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
5
Fajn základ i obsazení, ale s časovými skoky si nikdo moc hlavu nelámal, což u komedie samozřejmě nutně vadit nemusí, pokud to ovšem nevede ke konfliktu, který hrdina řeší a divák nechápe proč. Rozhodně ale to lepší z domácí produkce. Šel bych o 10% výš nebýt otravného product placementu a jedné hudby v auto-pasážích. A i stopáž mohla být střídmější (2 hodiny je na komedii všeobecně moc).
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
Hlášky: Učitel PC: "To jako to neumíš. neco co?" Petr: "No kdybych měl Windowsi..." Učitel PC: "Napřed nám předveď, že umíš Basic, a potom se můžeš chlubit těma svýma "vyndej si", nebo jak je to .." / Otec: "Synu nevadí že seš blbec, i takoví se oženili." / Petr: "To vždycky nosíš do školy dorty?" Eliška: "Ne, jen když máme laborky.. zkoumáme plíseň." - 80%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6
Stokrát omletá zápletka o cestování v čase. Obsazení taky nebylo nic moc, a tak okatě propagované sponzory a partnery, to už jsem teda hodně dlouho neviděl. Na druhou stranu musím říct, že jsem se hodně krát upřímně zasmál(hlavně komunistickému nástěnkovému facebooku), ale i tak těch 120 minut bylo opravdu moc.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Jedna z nejvtipnějších českých komedií poslední doby. Prostě skvělá vtipná komedie. Nic jinýho jsem nechtěl, takže jsem nadmíru spokojenej. 75%
Cettlovka
5 032 bodů
0.5
Tak tohle vůbec. Super nápad, minulost propojená se současností, ale tak nějak to vázlo. Těšila jsem se, až film dojede do konce. Zklamal mě a je mi líto, že ho nenatočil někdo jiný mnohem lépe. Jindy skvělí herci mi připadali jako začátečníci.