Misfits: Zmetci

80%

Komentáře a recenze 19

8
Každý seriál,který se vymyká zaběhnutým standardům má u mne dveře otevřené. Misfits si od prvního dílu jedou to své a jde jim to dobře. Jsou vulgární,zábavní,morbidní,špinavý a šílení. Komu by se tahle kombinace nelíbila. Navíc zde výborně zafungoval výběr Londýna jako místa děje.
6
Vyhypeovaná slátaninka plná amorálního moralizování. Nudné, dávno viděné, neobsažné. Na britský seriál strašně americké a šablonovité. Pověst tento seriál bohužel předchází velmi neoprávněně.
10
Heroes po anglicku. Během 6 dílů tady jde najít tolik nápadů, že současní Hrdinové můžou jenom závidět...S1-9.5/10, S2-10/10, S3-8.5/10, S4-8/10, S5-?
8.5
Konečně jeden pořádný, neobyčejný, vtipný a poutavý seriál co se vážně povedl. Lauren Socha je správně drsná a sprostá. A ten její dabing je prostě neodolatelný.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
asbos meets heroes... konecne po dlhej dobe nieco krasne politicky nekorektne a maximalne zabavne. clovek sa moze na britov spolahnut ked pride na osviezujuce ponatie otrepanych klise. takze namiesto pozitivnych a dobrackych ludi dostanu specialne schopnosti absolutny grazli, ktorym sa clovek radsej zdaleka vyhne. gejzir vulgarnych vtipov, cierneho humoru a sem tam nejakych vrazd. prvu sezonu som si nechal ujst ale urcite to napravim. som zvedavy ako to zakoncia ale neprekvapilo by ma ak sa divakovy vysmeju a prekvapia nas niecim neotrepanym. jednoznacne naj serial tohto roka...
8 590 bodů
7
Existují pro mě jenom první 3 série, které jsou plné výborných postav a humoru. Opakované změny charakterů k horšímu mi nedalo jinak, než po 4 sérii skončit.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
8
Výborný "druhý proud" z britské produkce. Dokonalá ukázka toho, že lze vzít provařené téma a využít ho naprosto neotřelým způsobem. Trochu to připomíná první sezónu Plastické chirurgie s.r.o., která nabořila schéma klasických doktorských seriálů naporcováním pacienta s následnou servírací krokodýlům. Misfits jdou stejným způsobem proti očekáváním, navíc ale disponují zcela jedinečným anglickým černohumorným šmrncem, který zkrátka nemá ve světě obdoby. Palec nahoru Primě COOL za uvedení seriálu v původním znění s titulky! Tenhle klenot totiž hodně čerpá i z dikce a projevu postav. UPDATE: Třetí sezóna tomu bohužel výrazně snížila rating. Absence Nathana se nepodařilo hladce vyřešit, nemluvě o slabších zápletkách. Pokud byly první dvě série na hraně 100%, trojka má 60% s odřenýma ušima. UPDATE II: Čtvrtá série už našla balanc a pátá dokázala jít lidově řečeno "takřa do plnejch". Fénix vstal z popela.
Matli
Matli
8 300 bodů
8
Při sledování poslední páté řady jsem váhal mezi 3 a 4 hvězdičkou, ale nakonec jsem se rozhodl tak jak jsem se rozhodl. Možná za to může menší měrou úplně poslední díl celého seriálu, který je hodně hustej, ale když to po celkové stránce zhodnotím s nadhledem, tak 4 jsou zasloužený. První řada (a asi i druhá) je bez debat, ta to nandala americkem Heroes na plný čáře. Ale potom to šlo rapidně dolů s postupným ubýváním hlavních postav z první řady. Byly originální, byly prostě super (moje favoritka Lauren Socha). V dalších řadách bych i vytknul scénáristům schopnosti všech vedlejších (ale i hlavních) postav - občas trošku trapný. Je to hodně dobrej seriál, jen člověk musí brát tu britskou mentalitu (a ten jejich ''fock you'' :-) ) 80%
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů