Můj přítel delfín

72%

Komentáře a recenze 6

29 773 bodů
6
Tak trošku Zachraňte Willyho s delfínem. To že je to podle skutečné události je sice plus, ale zpracování, ani příběh mě prostě neuchvátil. Pr mě tyto filmy prostě nejsou a nebudou. Je to určeno hlavně pro děti, takže své hodnocení trošku zvýším - 60%.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Nádherný a dojemný příběh o samici delfína Winter. Jež se zamotala do pasti na krabi a bylo nutné jí amputovat ocas. Ačkoliv se rychle naučila plavat i bez něj. Pro její páteř to byla příliš velká zátěž a ohrožovalo to Winter na životě. Rozjíždí se proto velká snaha o její záchranu pomocí protézy. Jenže tato věc je v celém světě neslýchaná. Nikdo se o to ještě nepokusil. Před lidským týmem stojí úkol těžší než se mohlo zdát. Dokáží společnými silami a navzdory všemu zachránit Winter život ? Film natočen podle skutečné události. Trochu podobné Zachraňte Willyho. Ačkoliv se to tak možná nezdá, film netrpí zbytečnými klišé a snaze za každou cenu vyvolávat pocit soucitu a hraní na city. Doporučuju všem věkovým skupinám.
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Vcelku pěkné zpracování tohohle krásného
  • atmosféra
  • příběh
  • herci
  • mohlo se zlepšit konec a i celkově trochu i ten příběh hapruje
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7
Pěkný rodinný film,co stojí za skouknutí.
Marcos22
Marcos22
994 bodů
8
Můj přítel delfín vypráví velmi milým a lidským způsobem příběh o vytvoření těsného pouta mezi malým chlapcem a handicapovaným delfínem. Scénář věrně rekonstruuje osud jednoho z nejznámějších delfínů na světě a seznamuje diváka s těmi nejdramatičtějšími událostmi jeho života. Velmi povedeným způsobem nachází snímek paralelu s osudy obdobně handicapovaných lidí z reálného světa, pro něž se delfín Winter stává prostřednictvím filmu symbolem naděje a inspirace. A právě v tom tkví jeho kinematografický přesah a největší síla. Režiséru Charlesu Martinu Smithovi se podařilo velmi citlivým a nenásilným způsobem odvyprávět příběh, který diváka chytne za srdce, a jemuž i s radostí odpustí product placementovou reklamu na Clearwater Marine Aquarium a jejich živé sledování delfínů. Jeden z nejlepších rodinných "feel good" filmů vůbec. Čtyři hvězdy. 👍 (06.11.2021)
Bar
Bar
16 bodů