Šťastný Nový rok

61%

Komentáře a recenze 21

5.5
Ta snaha Američanů přiblížit se Lásce Nebeské a stvořit něco stejně kultovního je zjevná. Jenže se jim to né a né podařit. Herecké obsazení je sympatické,prostředí New Yorku kouzelné,ale jako celek tahle mozaika lidských příběhu prostě nefunguje a v závěru se tak nedokáže spojit v celistvé dílo,které diváka dokáže strhnout.
4
Další z každoročních All Stars romantických komedií založená na několika lehce se proplétajících příbězích. Problémem je, že žádný z nich vysloveně nevyčnívá (naprostý opak např Love Actually, kde vyčníval každý) a tak je Silvestrovská noc jen ukázkou průměrných minipříběhů s áčkovým obsazením. 4/10
4
Velká romantická zbytečnost a slabý odvar Lásky nebeské, jemuž úplně schází dramatická lehkost, vtip a emoce britského předchůdce. Jasně že to muselo být poseto známými tvářemi, jinak by o tenhle křečovitě splácaný scénář v životě nikdo nestál - jenom nechápu, proč na to kývli De Niro, Swank a Pfeiffer (i když vzhledem k jejich formě z poslední dekády to zas tak překvapivé není).
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
2
Strašně nudný a nezáživný příběhy pár zbytečných postav, vůbec ale vůbec mě to nebavilo a konec to nezachrání. Konec je to jediný, co se na filmu povedlo, zbytek je totálně o ničem, prostě hnus.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Mám pocit, že tady se režisér Pretty Woman snažil natočit něco podobného, jako je vánoční Láska nebeská, ale na Silvestra a v New Yorku. I tam hraje tak zhruba podobný počet hvězd (byť tentokrát amerických a ono je to na tom strašně vidět zejména v nedostatku britského šarmu a charismatu). Tak tu máme Michelle Pfeiffer v roli postarší ženy Ingrid, které o Silvestru pomáhá plnit seznam jejích přání mladík v podání Zaca Efrona, který je bratrem krásné ženy a matky (Sarah Jessica Parker), která tráví Silvestra naháním dcery, jež chtěla slavit s kamarády, a následně hledáním loňského náhodného setkání (Josh Duhamel), který ale zas musí pobýt na akci své matky, kde catering zajišťuje šéfkuchařka (Katherine Heigl), co ji před svatbou vypekl zpěvák (Jon Bon Jovi) a je mu to děsně líto. Jeho sboristka zas tráví večer uvězněná ve výtahu s mladékem (Ashton Kutcher) a neméně akčně ho tráví i žena odpovědná za spuštění silvestrovské svítící koule (Hilary Swank), která pak zas rychle musí za svým nemocným otcem (Robert De Niro), o něhož se obětavě stará zdravotní sestra (Halle Berry), jejíž muž je kdesi daleko na misi. Takže podobné střípky seskládaných příběhů, jenže tyhle příběhy byly snad až na Ingrid takové banální, že to při koukání vysloveně neuráželo, ale taky to nezanechalo žádný extra dojem, jako když se při sledování Lásky nebeské směju a pláču zároveň.
kery-
kery-
3 671 bodů
6
Zbytečně moc reklam na Niveu zážitek kazí, ale i přesto jsem se nad jednotlivými příběhy bavil. Je to téměř na 4, ale kdybych je dal, je to už srovnatelný s hodnocením Lásky Nebeský a to přeci nejde :)
beseda
beseda
1 931 bodů
4
Tak trochu parodie. Někdo tento film srovnává dokonce s Láskou nebeskou, což je hodně naivní a přehnané. Dokonce i "vážnější scény" působí docela směšně. Tvůrci asi zapoměli na pořekadlo "čeho je moc, toho je příliš". Mé hodnocení: 40%; viděno: 16.12.2011 (CS Anděl).