Bláznivá, zatracená láska

74%

Komentáře a recenze 37

7.5
Ideální snímek na kterýkoliv večer,protože je zkrátka úžasný a s manželkou ho máme velmi rádi. Je to takový příjemný mix romantiky a dramatu. Herci jsou do jednoho skvělý,ale u mne suveréně vede pásnké duo Carell - Gosling. Kéž by bylo takovích romantických snímků více.
28 428 bodů
8
Brilantní romantická komedie, která spíše pobaví než romanticky naladí. I když romantické scény tu jsou samozřejmě také. V jedné z nich dokonce zazní i známý romantický písničkový hit z filmu 'Hříšný tanec' (1987). Vlivem daných událostí však ona atmosféra přeci jen krapet vyznívá jinak. Příběh obsahuje spoustu postav, z nichž každá má svojí charakteristiku ve smyslu života, což je pro celé dějství důležité. Snímek má svým způsobem motivaci nad celým aspektem popřemýšlet. S milým a inteligentním mužem se chce jeho manželka rozvést. Ale proč? Selhal jako manžel? Nedospělý chlapec je zamilovaný do dívky o několik let starší. Musí být věkový rozdíl nutně omezujícím faktorem? Mladý muž s atletickou postavou se rozhodl pro život playboye místo stabilního vztahu. Je možné, že se bojí vážného vztahu? Muž středního věku Cal, se kterým se chce právě manželka rozvést, je brán jako výchozí bod všeho dějství. Nejrůznější konflikty, kterým čelí, nejsou ničím jiným než záminkou k tomu, aby diváka vedl k několika paralelním situacím, které se v určitém okamžiku nutně spojí. A to se teprve začnou dít věci. Je to zajímavý film upozorňující na určitou problematiku a zároveň se snaží pobavit. V jádru věci je tedy nenáročný a bere všechno s rozvahou a nadhledem.
22 283 bodů
8
Velmi sympatický film s několika hezky staromilsky vypointovanými, vtipnými scénami jak z nějaké taškařice z třicátých let, jen přesunutých do dnešní doby.
8
V tomhle žánru asi už nejde vymyslet něco opravdu originálního, nicméně CSL se tomu dost přiblížilo a až do toho nechutně přeslazeného závěru to vypadalo na možná i plné hodnocení.. Takhle je to "jen" dost dobrá romantická komedie..7.5/10
9
Bláznivá zatracená láska má nečekané dějové zvraty a je plná sympatických hereckých výkonů. Steve Carrel ve filmu vystupuje hned ve třech hereckých polohách a navíc film produkoval. Je tedy jasné, že si svou postavu nechal ušít přímo na tělo. Film je mixem komedie, romance a dramatu, ale jednoznačně převládá veselá poloha filmu. Nečekaně povedené!
6
Taková hvězdná konstalace, a takový plytký výsledek. Co na tom, že před kamerou září herci jako Carell, Moore, Emma Stone nebo nový lamač dívčích srdcí Ryan Gosling, když jsou součástí scénáře tak naivního a prvoplánového, že to při vší snaze prostě nešlo ignorovat. Tři romantické linie do sebe sice krásně zapadají a první setkání všech aktérů tváří v tvář pozvedá celý film na trochu vyšší úroveň, ovšem s výjimkou Goslingovy aférky jsou příběhy málo zajímavé, v některých ohledech vyloženě přitažené za vlasy (toho malého kluka bych střílel) a navíc slepě předvídatelné krok po kroku až do závěrečného usmiřujícího happyendu. Nechci moc kritizovat, protože to si tahle komedie určitě nezaslouží, ale jak jsem se jednoduše moc těšil a očekával skoro americkou Lásku nebeskou, tak nakonec jsem musel skousnout jen další rutinní, ani ne moc vtipnou, ani nijak originální podívanou.
5
No snad ten průměr je zasloužený. Dost přízemní komedie. Pár okamžiků, kdy jsem se pousmál zde bylo. Přeměna na ''baliče'' pobaví.
9 335 bodů
8
Vtipná a překvapivě i poměrně nenucená, super milá romantická komedie. Ze začátku je to poměrně statatické a těžko si to jde s něčím svým. Ale jak plyne děj, tak to nabírá na obrátkách. Není to žádný teen humor komedie, kde nevíte jestli se máte zasmát, aby si ostatní nemysleli, kdo ví co. Je to prostě fakt o lásce. Mužské ústřední duo Steve Carell a Ryan Gostling naprosto suprový! 75%
8 615 bodů
4
Kýč
kedl
kedl
6 380 bodů
9
Asi nejlepší romantická komedie posledních let. Hřebec Jacob Palmer (Ryan Gosling) má tolik zářezů, že mu musí každej chlap jenom závidět. Zato zdrcenému Calu Weaversovi (Steve Carell) asi nikdo nezávidí, ale poté co na něj vrhne Merisa Tomei, změníte názor. P.S. Jak dostanete holku do postele? Zahrajete si na Patricka Swayzeho a jeho zvedačku :-).