Zejtra napořád

51%

Komentáře a recenze 16

28 305 bodů
7
Snímek o podivínovi balancujícího životem který ani neví co vlastně chce a zoufale se snažící tím svým zatrpklým životem nějak prokopat je natočen překvapivě dobře. Každá scéna funguje na výbornou, nic nevypadá trapně a místy to dokonce hlavně vlivem vypravěčského filozofování spadá až do artu. Za zmínku stojí i výborný soundtrack, který je vskutku pastvou pro uši. Jenomže to je na veškeré kráse asi tak vše. Scénář je jinak plný děr a nedovyprávěných sekvencí, že vlastně na konci celého příběhu zůstává plno nezodpovězených otázek. Proč je kamarád hlavní postavy Petra Pavel tak obětavý ve dne v noci? Co ho k tomu vlastně vede? Proč ta podivná loajalita mezi Petrem a Terezou? A co daleko sympatičtější Jana? To se prostě jen tak objevila a zase zmizela? Atd. atd. Myšlenka toho všeho jako celku je tudíž stejně záhadný jako Petr sám. Jeho nelogičnosti v jednání a vůbec celé jeho životní sebemrskačství je takřka na pováženou. Diváky si to však snad přeci jen najde a to takové, kteří se nebojí popřemýšlet na logikou situací zde vytvořené.
4
Havlíkovy blogy jsem svého času dost hltal, takže na jeho celovečerák jsem byl dost zvědavý a přiznám se, že i očekávání byla celkem velká. No ale žádný zázrak se nestal. Ruda chrlí krásné obrázky, promlouvá Baťkovým hlasem své čtivé monology, ale príběh skřípe. A to jakože pořádně.
VasaFlasa
VasaFlasa
2 827 bodů
0.5
Ani nevím, za co jsem se tak trestal, že jsem se donutil tento film dokoukat až do konce. Nedovedu si představit, že by si někdo snímek Zejtra napořád záměrně koupil na DVD a že se tento film stane prodejním hitem. Jenže nějak se investované peníze vrátit musí. Naštěstí je tady Pavel (Filip Blažek), který by mohl tento film prodat např. tak, že by rozšířil produktové portfolio na darujhovno.cz.
Pája DJ
Pája DJ
681 bodů
6
Jednoduše nevyužitá šance - škoda. Upoutávka nabízela a představovala zajímavé téma i zajímavé prostředí. Filmové vyznění se však dané upoutávce ani naznačené dějové linii a snaze autora vůbec nepřibližuje a utápí se v ohraných klišé. Opravdu nevyužitá šance - škoda.
Judinka
Judinka
627 bodů
1
Tak tímhle snímkem jsem se cítila dočista podvedená, respektive jeho upoutávkou, která zvala do kin. Opravdu jsem čekala, že půjde o nějakou časovou smyčku nebo nějaký dream mystery. Bohužel ani jedno, ani druhé. Místo toho naprosto tuctový film s neskonale otřepanou zápletkou. Film svou koncepcí navazuje na řadu Kameňáků, kdy má divák pocit, že se dívá na zrežírovanou sérii vtipů, které ale jako celek prostě nefungují.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
0.5
Tohle byla naprostá s****a. Já jsem člověk, který chce vše dokončit, například neodejít od rozkoukaného filmu - proboha vždyť já dokoukala i ,,Cut"! -, ale tady jsem to dokoukat nedokázala. To vážně nešlo (pusťte si Cut, vlastně radši ne). Bylo to trapné, nudné, o ničem. Nedoporučuji. Vůbec.
Luka
34 bodů
10
Rudolf Havlík se stal dvakrát za sebou blogerem roku na portálu idnes.cz, byl vyhlášen jedním z pěti nejvlivnějších blogerů v Čechách, napsal tři knihy a patří k nejčtenějším autorům na internetu v Čechách. Film Zejtra napořád je jeho první režijní debut.