Templář

62%

Komentáře a recenze 10

6
Historická řezničina, jaká se hned tak nevidí. Navíc vskutku královsky obsazená. Možná mohly být ty bitky ještě trochu přehlednější, ale i tak tady má akce neskutečné grády. Purefoy je po Kaneovi v další roli s mečem hooodně přesvědčivý, stejně jako Giamatti, který si svého zvrhlého krále Jana doslova vychutnával. Suma sumárum - být to o pár minut kratší a zapracovat krapet na tom závěru, byl by tady bezpochyby náběh na mnohem vyšší hodnocení. 6/10
6.5
Nadprůměrný historický film se zajímavě vybraným neokoukaným hereckým ansámblem v čele s Jamesem Purefoyem, Brianem Coxem, Paulem Giamattim, Kate Mara a Derekem Jacobim. Krutý film ze středověku, který ale vlastně dopadl velice dobře a uvidíme, zda se Jáklovi alespoň trochu podaří dostat se Žižkou jako v tomto filmu. Laťka je vysoko.
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
Krev a železo Krvavé střetnutí, v němž pár desítek statečných brání hrad i svá práva proti svévoli krále Jana mi přišla jen jako pouhá záminka k velké exhibici bojových scén, kdy vzduchem sviští šípy a lidé se válejí v krvi, žel v nelítostné seči válečné vřavy jsou kaskadérské boje poněkud zmatené. Historizující naivní pohádka sice nenudí, ale dlužno dodat, že taky nenadchne. Nicméně brilantní kulise středověkého hradu nelze nic vytknout.65%
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Purefoy se pro tyhle role narodil, ať už je to templář, Solomon Kane, nebo někdo podobný. Vláďa Kulich dělá čest zemi, ze které pochází, protože je to pořád slušnej řízek. P. Giamatti mi do téhle role nesedl skoro vůbec, škoda. Jinak hezky zpracované bitvy, ale pořád tomu něco chybělo.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
6
Nebýt tý posraný roztřesený kamery dal bych možná i 4*, takhle jsem za A) viděl hovno a za B) viděl úplný hovno....!!! 55%
6
Krásně temný a krvavý středověk, přesně tak jak to mám rád. Jen kdyby ten scénář nebyla až tak uplná a mockrát proflaklá zhovadilost. Přestože podobný historický bečka docela můžu, tohle mě lákalo především díky Jamesovi, protože toho mužu ještě víc, bohužel tady se zrovna moc nepředvedl pokud nemáchá se svým dvoumetrovým mečem tak se tváří jako by mu někdo narval přesně ten samý meč do prdele a občas to oboje zvládá i na jednou.
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Za mě tedy echtovní středověká řezničina. Žádný silný nebo nedejbože dobrý historický příběh, ale zajímaví chlapáci herecký s pořádnými kudlami v pazourách a pak už jen údy létají vzduchem. Adrenalin stoupá, zvlášť když křižák James Purefoy (prostě mu tyhle role padnou) popadne svůj obouručák a začně to půlit hlava nehlava. Nemá cenu nad tím moc přemýšlet, Kate Mara a Derek Jakobi se svými postavami jsou tentokrát na vedlejší koleji. ale dokud praskají kosti a řítí se hradní zdi, tak je to prostě zábava. A moc milý bonus v podobě Vládi Kulicha.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
7
Nehorázná řežba, divák by čekal, že to dopadne úplně jinak a opak se stal pravdou, což bylo hustý, že se toho vůbec nebáli a jeli podle sebe, místy to je jak komedie s tím králem :D
  • Řežba
hrona
615 bodů
8
Ač se jedná spíše o TV zpracování, musím říct, že jsem velmi mile překvapen. Historická fakta zde asi moc nefungují, ale přesto je film vkusně natočen. Pravda, boje jsou dost rasovní, a bojové záběry s digitální krví chvílemi divoké. Ale i přes to, mě herecké výkony bavily. Giamatti je záporák jak se patří, a hrstka bojovníků také dobře vybrána. Zkrátka jedná se o tak trošku sedm statečných své doby. Mimochodem vynikající soundtrack.
spooneres
221 bodů
5
Překvapivě špatný film, který se prvních dvacet minut jeví jako nadějná nízkorozpočtová záležitost, ale postupem času jde logika, scénář i výkony herců rapidně dolů. Dvouhodinová stopáž je prostě moc, když se 90% děje plácá za hradbami jednoho hradu, kde dojde na tři nelogické "bitvy" a jedno milostné drama z červené knihovny. I s počty si tvůrci nedělali starosti, neboť z tisíců žoldáků se během vteřiny stanou osamělí bojovníci, kteří si to rozdávají muž proti muži se 13 oponenty a když už mají téměř vyhráno, raději se stáhnou, asi aby mohli pokračovat druhý den. Když už dochází kladné postavy, meč tasí i hradní dáma a přesně v této chvíli jsem začal usínat. Pamatuji si jen myšlenku, že někdo chtěl pomocí prasat podpálit základy hradu a když už i ty prasata byla dovezena, usnul jsem. Ani z těch šermovaček nic neuvidíte, když jedno napřažení meče vydá na tři střihy. Nezkušená režie, dějová prázdnota, zatraceně dlouhá stopáž, póza áčkového historického blockbusteru s dvaceti komparzisty