Spartakus

80%

Komentáře a recenze 16

4
Velmi trapné.... Spartacus je podbízivé dílo, kopírující hit 300 tak okatě, drze a nápadně, že z toho jde rozum stát. Některé scény jsou prakticky identické, jen o hodně laciněji vyhlížející. Stejné kostýmy, stejný boj. Příběhově půjde očividně o 300 slepené s Gladiátorem... nezájem. (Po dvou dílech.)
8 590 bodů
0
Když mi bylo 10, ale dnes už to neobstojí, páč už si uvědomuji, že to vypadá jak sraní: Souboj: Theocoles vs Spartacus et Crixus
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 398 bodů
4
Při sledování tohoto seriálu jsem trpěl asi víc než někteří poražení gladiátoři.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Zamiloval jsem si první sérii tohohle úžasného krvavého photoshopového seriálu hned od prvního dílu. Vůbec mi nevadila ta až moc barevná krev a prostředí, prostě všechno je dělaný úžasně. Jak choreografie tak příběh a výkony herců jsou bezchybné a nikdy na prvního Spartaka nezapomenu. Na Andyho nikdy nezapomenu, je škoda, že už nemohl hrát v dalších sériích :(
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Zvu vás ke shlédnutí příběhu otroka který se postavil Římu. A dokázal něco. Co nikdo nepovažoval za možné. Tuto obrovskou a silnou říši položil na kolena. Seriál plný intrik a krvavých soubojů jistě nenechá chladného žádného fanouška žánru. Nikdy není nic tak jak se zdá a o překvapení zde není nouze. Nikdo nemá sebemenší problém zradit i své nejbližší aby dosáhl vlastních cílů. A v tomto soukolí se ocitá otrok Spartakus. Po té co prohlédne, zosnovuje vzpouru a postaví se do čela armády otroků aby porážel na hlavu jednu armádu za druhou. 1. série - Krev a Písek - 5* 2. série - Pomsta. - Slabší začátek, ale pak velice pěknej rozjezd. - 5* 3. série - Válka zatracených - 5* A nejlepší série ze všech čtyřech. 1. epizoda Války zatracených je nejlepší otevíračkou seriálu. Včetně prequelu Bohové arény.
10
Po prvním dílu jsem byl poněkud na rozpacích z těch věčných zpomalovaček a hektolitrů umělé krve ale pokud se dokážete přenes přes tohle "umělecké" vyjádření tvůrců zůstane vám sakra dobře napsanej příběh a dokonalé obsazení což s tohodle dělá další povedenej majstrštich od těch maniaků z HBO. Je jen škoda, že osud a ta zkurvená rakovina tomu chtěly aby to skončilo tak jak to skončilo. Bohužel další serie stojej za hov.. ale ta první byla vyjmečná proto jsem ochoten tomu nechat plnou palku a nevyhodit to z mej deseti nej seriálu. Zatím!
Atchyroz
3 398 bodů
9
90% - Seriál Spartacus mě naprosto uhranul. Jedná se o příběh podle skutečných událostí z doby slavného thrácekého bojovníka za svobodu Spartaka proti starověkému Římu. Za nejlepší považuji první řadu Krev a písek, ve které hrál Spartaka charismatický Andy Whitefield a děj se odehrává prakticky pouze v domě vlastníka skupiny gladiátorů jménem Batiatus a blízké aréně ve městě Capuy. Objeví se tady řada akčních scén, intriky, nechybí sexuální scény a dialogy. I díky této skutečnosti je zde mnoho až brutálních scén, které nejsou pro každého. Díky perfektnímu scénáři jsou zde úžasné postavy, které jsou skvěle zahrané a rychle si oblíbíte všechny. Musím vypíchnout Johna Hannaha jako Quinta Batiata, Manu Bennetta jako Crixe nebo Petera Menseha jako Oenomieho. Korunu tomu nasadila krvavá poslední epizoda. Další série přišla o představitele hlavní role a Whitefileda nahradil Liam McIntyre, se kterým jsem měl nejdříve trochu problém, ale později se ukázal jako plnohodnotná náhrada a postavu skvěle dovedl až ke konci. Naprosto skvělého hlavního záporáka tu hraje Craig Parker kterého správně nenávidíte a Spartakovi přejete pomstu. Tato řada je již úplně jiná, než ta první a trochu slabší, vynahrazuje to však konec. Poslední série se vrátila opět na vrchol a ona Válka zatracených dospěje ke svému konci. Opravdu soucítíte se všemi postavami a tvůrci tu budují vztah k novému hlavnímu záporákovi, který je pro hlavního hrdinu výzvou a je to i válka těchto dvou. Finále mě naprosto dostalo a určitě doporučuji všem!
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 247 bodů
8
No po prvním díle, sem yl velmi skeptický, ten vizual létající krve, slin spermatu a všem lidských tekunin, mi přišel, jak to rict, laciný... Ale na druhou stranu, mi to přišlo zajímavé, od druhého dílu jsem s tím neměl problém, takový komiksový nádech, byl příjemný.. Strašně dobrá je zápletka tu sem hltal plnými doušky... Vizual pěkně povedený, pribeh este lepší a postavy vynikající... Samozřejmě pár historických nepřesnosti tu je hlavní je asi smrt gladiatoru. V roce 40 př.n.l byla úmrtnost gladiatoru asi 10% tzn ze sta gladiatoru umřelo 10.pac bylo velmi nákladné cvičení atd.. Ale příběhu těch pár nesrovnalosti neubírá... A samozřejmě hodnotím jen 1.radu Krev a Písek a Andy je velmi charismatický, opravdu super výběr hlavní postavy
skylark13
skylark13
2 085 bodů
10
Dodnes nezapomenu, jak poprvé vyšel pilot a já byl zhnusen tou levnou variací na třístovku, ale s přibývajícím díle se kvalita vystoupala až do nebes, člověk si musel na ty krvavé bitky zvykat, ale postupně to byl vrchol v první sérii byl nejlepší hláškující batiátus (Bohové se mnou zase vyjebali!). Finále první série je pro mě jeden z top vyvrcholení (to jsem ještě netušil, že ho za pár let lehce trumfne konec Války zatracených), v Pomstě už to trochu skřípalo a leccos nedávalo smysl (Přežití Lukrécie z vyvraždění), ale i tak jsem byl navýsost spokojen a Válka zatracených měl slabší prostřední část (slabší osazenstvo na římské straně, ať už spratek Crassus mladší nebo frajírek Ceasar), ale konečné 3 díly mi to vše vynahradilo, nikdy nezapomenu na Gannica, Crixe nebo Onomea..........5 zasloužených hvězd!
Dafson
Dafson
1 999 bodů