Recenze filmu Perfect Days - I ženy mají své dny

63%

Komentáře a recenze 32

36 234 bodů
6
Alice Nellis si všimla všudypřítomného neduhu a tak se o tom rozhodla natočit film. Mnoho žen se dnes žene za kariérou a když se konečně rozhodnou mít dítě, bývá většinou pozdě. I velký chtíč dokáže zakopnout o různé překážky. A takový je příběh tohoto snímku, kde si hlavní roli střihla Ivana Chýlková. Snažila se, ale přeci jen mi v tom chybí jistá šťáva. Anebo je v tom slabší scénář, či nerozhodnost režisérky kam snímek nasměrovat? Chvíli se to tváří jako artový počin, chvíli jako (bohužel v mnoha ohledech nedotažené) drama, chvíli jako obyčejný příběh s kapkou toho humoru. Vojta Kotek tu podal sice úctyhodný výkon, ale tomu jeho vztahu s Ivanou Chýlkovou jsem nějak nevěřil. Není přítomna ta správná jiskra. Taky mi v tom chybí trocha tý psychologie, sebekritika a snad i poučení. Příběh je značně jednoduchý, což výsledek dosti shazuje. Jedinou hvězdou snad zůstává pouze Ondřej Sokol v roli 4% muže, který si to jakoby i užíval. Jako celek se mi tento počin sice nejeví jako vyloženě průser, ale přeci jen to chtělo více dotáhnout do dokonalosti.
31 311 bodů
4.5
Tak u mě tento film neuspěl. Marnost české kinematografie je vidět na každém kroku a jen občas vysvitne hvězdička naděje. Tento film pro mě nadějí není. Není to úplná katastrofa a to možná kvůli slušnému hereckému obsazení, ale je to film, který bych si znovu nepustil a mírně jsem u něj trpěl.. 45%.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
4
I ženy mají své dny... blbej název filmu. Má to evokovat známou hlášku z reklamy na Fernet I muži mají své dny? Ale tam to mělo smysl, protože tím vznikl humor, ale tady bych asi to "I" vynechal, protože bez toho to aspoň dává smysl. Když tam je "I", tak kdo další ještě má své dny? Feny? Teď k samotnýmu filmu - škoda, že postava, kterou hrál Kotek, se celou dobu nechovala, jak v tom vlasovém studiu, to bylo uplně skvěly. Další vychytaná postava je homosexuál Ondřej Sokol, kterej ho hrál fakt skvěle. Chýlková taky nezůstala pozadu, libilo se mi její hraní, i když ten románek jsem jí moc nevěřil. Režisérka Alice Nellis už prostě točí takový filmy, takový pořád podobný filmy, ale neberu jí to. Jsou to větinou filmy příjemné a koukatelné a tohle se zařadí mezi ně.
6
O tom, že ze samoty by Vám mohlo opravdu i jebnout, a proto je nejlepší pokusit se o dítě s teplým přítelem a do postele si nakvartýrovat Kotka. Perfect Days sice nenabízejí nic originálního, ale v hlavních rolích mají výbornou Chýlkovou ( ve svém věku celkem hot) a Sokola a i přes všechna klišé se na tuhle novinku Alice Nellis příjemně kouká. A k tomu product placementu - asi bych se měl nad sebou zamyslet, protože kromě vodky Absolut jsem si tam skoro ničeho nevšim...6/10
5.5
První hláška co stála za to: ''Kdo se vysral do kabelky Tobě?''. Tempo bylo vleklé a Kotek, to dřevo... byl trapný až to bolí. Snažení se o otěhotnění a způsoby zplození byli postupem už přiblblé. Jinak nemohu nijak odsoudit tento film. Při sledování jsem se v pohodě uvelebil a čas utekl kupodivu rychle.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 093 bodů
7.5
Řekla bych, že to není nejhorší film, i když Alice Nellis má i lepší. Celý tento film stojí na hereckém výkonu Ivany Chýlkové a Ondřeje Sokola. Ale ani Zuzana Bydžovská, Zuzana Kronerová, Bob Klepl a Vojta Kotek nebyli špatní. Závěr byl hodně překvapivý. A vtipný! Pobavil mě růžový svetřík s nášivkami jako dárek k 44. narozeninám od maminky a dobře odkoukané pohyby a reakce Ondry Sokola v roli homosexuála Richarda. Smrt maminky (Z.Kronerové) divákům připomněla, že život nikdy není jen kýbl srandy, že jsou v něm i smutné chvilky, s nimiž se každý musí vypořádat.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
3
Pro mě jeden z nejhorších filmů, které jsem viděl v kině v roce 2011. Už tak po deseti minutách jsem se hrozně nudil. Pro mě docela špatně obsazený film se slabým příběhem, a nebýt Ondry Sokola, byl by i bez vtipu. Jak já říkám, tyhle filmy jsou spíš pro ženy(bez urážky). Nic moc pro mě.
Harapes
Harapes
4 985 bodů
8
V čase boomu "vejdělovských" komedií se nabízí otázka,jak dopadne Alice Nellis se svou komedií.Sveze se na nápadech pana Vejdělka a nebo půjde svoji cestou?Odpověď je ne tak lehká...Tak za prvé.Perfect Days jsou inteligentní komedií ,kde herci sami sebe neztrapňují.Za druhé.Výborné obsazení v čele s paní Chýlkovou(výborná herečka),překvapivě dobře hrající Vojta Kotek a dokonce i pan Klepl.Paní Bydžovská vždy hraje skvěle,ale kdo se tady opravdu blýsknul je Ondřej Sokol,který byl ve své roli neuvěřitelně věrohodný,výborně zahrané.A za třetí.To je právě to srovnání s komedií od pana Vejdělka...v jistých chvílích jsem cítil jakoby opisování od zmíněného režiséra,ale celkově na mne film zapůsobil svěže a neokoukaně,proto 75%.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
4
Dost podobný jako Líbáš jako Bůh, který byl stejně nudný jako tohle. Víc trapnejch situací než lidí na Václaváku. Za největší filmový klišé všech dob jsem měl chuť dát odpad z fleku (SPOILER: Smrt někoho blízkýho v rozhádanym stavu, když máti vlezla nasraná do BUSU, bylo mi hned jasný že to tak bude. maximální trapnost KONEC SP.), ale na ten to nakonec naštěstí pro Nellis nebylo. Pár světlých záblesků je jen když se objeví teplej Sokol, jen díky němu si tahle slátanina vysloužila hvězdu navíc. 30%
výfuk
výfuk
2 975 bodů
6.5
Opět se objevuje problematika o které jsem mluvil už v komentáři k filmu Láska je láska. Opět tu máme ve filmu smrt... už více jak pět filmů českých blízkých této době má na svědomí filmovou smrt. Role Ivany Chílkové - perfektní, role Vojtěcha Kotka - ušla, role Ondřeje Sokola - neuvěřitelně vinikající. Ondřej Sokol je rozhodně (podle mě) nejlepší homo-role za bůhví jakou dobu.