Pod jednou střechou

63%

Komentáře a recenze 8

28 428 bodů
7
První rande se jim nepovedlo a vzájemné sympatie jsou naprosto na bodě mrazu. Jenomže jak už víme, osud někdy bývá pořádná sviňa. Během autonehody se zabíjí rodiče jejich vzájemné malé kmotřenky, o kterou se musí dle odkazu nyní oba postarat. A je to. Vznikne tak nuceně improvizovaná mladá rodinka plná nešvarů, schválností i vzájemných sympatií. Snímek však tkví průměrem veškerého zájmu. Lehce komediální romantická atmosféra je znatelná, ale jako celek to moc nenadchne. Katherine Heigl a Josh Duhamela jsou však ve svých rolích skvělí a je škoda, že jim scénář nepředepsal víc šancí se projevit. K příjemnému filmovému odpočinku po náročném dni se však snímek hodí. Dějově je nenáročný a vlivem přítomnosti malého dítěte místy úsměvný. Může se dokonce také stát, že se v některých scénách leckterý rodič i najde.
4
Dokoukatelné to bylo hlavně díky malé Sophii. Jinak tenhle film obsahuje všechno, co se dá představit pod pojmem "americká romantická klišoídní komedie". Heigl začíná v mé oblíbenosti padat níž a níž. 3.5/10
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Velmi příjemná podívaná a na dnešní dobu rozhodně nadstandardní komedie. Určitě sice nepatří k těm komediím kde by jste byli šokováni průběhem, ale nevtíravý humor a vtipné gagy vás budou bavit i přes trochu delší stopáž. Už dlouho se mi nepovedlo takhle skvěle na dvě hodinky "vypnout". Rozhodně to není žádné veledílo, ale 3* jsou podle mě málo a 4 zase moc. Takže ve finále 4* s odřenýma ušima 66%
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Dva mladé lidi, kteří se moc nemuseli, svede pod jednu střechu nečekané dědictví jejich dvou zahynulých přátel - osiřelá Sophie, jíž byli jejími rodiči vybráni za poručníky. Kupodivu se ke svému úkolu postaví zodpovědně, nastěhují se do domu plného fotek Sophiiných mrtvých rodičů a učí se péči o malé dítě a životu pseudomanželů. Předtím si žili kariéristicky a nevázaně, a tak je to pro ně trochu šok. Vcelku milá komedie s očekávatelným koncem.
8
Rozhodně lepší romantická komedie (do kolen se teda řezat nebudete ale je to takový ten milý a příjemný hůmor, který je dávkován velice rozumně takže z toho nevzniká taková ta rozplytká kaše), ikdyž z pochmůrným podtónem, který s toho přeci jen dělá lepší film. Po dlouhý době jsem byl zas dojat což se zas tak moc často nestává.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9.5
Sophie je strašně moc roztomilá. A ty její kukadla? Ty jsou přenádherný! Je krásné jak se dva lidé, kteří se nemuseli, do sebe zamilují.
Květka
Květka
711 bodů
5.5
Na tenhle film jsem narazili nahodou, kdyz ho davali v televizi. Zaujal me ten moderni vzhled.Neni to vsak film, ktery bych si pustila dobrovolne. Je prilis jednolity, neskryva zadnou prekvapivou zapletku a hned je jasne,cjak film dopadne. Je ale urcite dobey pro pobaveni.