Děcka jsou v pohodě

69%

Komentáře a recenze 32

29 697 bodů
7
Pěkný film o lesbickém páru, jejich dětech a později i nevšedním mileneckém trojúhelníku. Je to natočené moc pěkně, jednoduše, uvěřitelně, bez tlaku na zvýhodňování homosexuálů. Prostě pěkné rodinné i romantické drama, které netlačí na pilu a je natočeno důstojně.
6
Příjemný snímek, na který jistě nebudete vzpomínat do konce života, místo toho vám udělá radost na nezbytně nutnou dobu a předá nějaké to moudro. Co víc bychom si mohli přát? Vadí mi jen jistá předvídatelnost, kvůli které v osobním hodnocení dám o hvězdu míň. Ale je to těsně a třeba nakonec ty 4 dám i tady...
6
Jasně, je to fain oddechová podívaná s dobrými herci a zajímavým scénářem, ale ruku na srdce - takových snímků ročně vzniká šílená spousta. Nějak ten všeobecný humbuk kolem tohohle snímku prostě moc nedávám, takže ani ty nominace na Oscary vlastně moc nechápu...6/10
8.5
Úvodní scéna se díky dynamické kameře a střihům na svižnou rockovou hudbu snaží diváka velmi úspěšně zaujmout. A jelikož jsme v nezávislém filmu má snímek také spoustu textu. Těžký oříšek, tzv. tlachání u stolu, však Lisa Cholodenko ozvláštňuje velmi dobrou kombinací statické a dynamické kamery a v klíčové scéně filmu originálním užitím volby velikosti a obsahu záběru a originálním ruchovým mixem, zkrátka něčím o čem si sběratel palem Michael Haneke může nechat jenom zdát. Cholodenko vyznává spíše civilní způsob herectví a přirozenost, a to se konkrétně k tomuto filmu nesmírně hodí. Jako režisérka mě skutečně přesvědčila o svých kvalitách.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 385 bodů
4
Jedna za soundtrack a jedna za Miu, která je prostě krásná. Jinak utrpení s dialogy jako z Beverly Hills 90210.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
7.5
Zajímavý námět a podnětné zdejší komentáře mne vedly k rozhodnutí vybrat si z televizní nabídky tento film. Nelitovala jsem. Je to obyčejný příběh o mezilidských vztazích v netradiční rodině. Musím přiznat, že soužití partnerů stejného pohlaví mne znervózňuje i když si o sobě myslím, že jsem tolerantní. Je mi jasné, že si tuto roli nevybrali oni sami, ale byla jim geneticky dána a je stále pro mnohé velkým traumatem a společenským hendikepem. Nahlédnout ze zvědavosti do tohoto pro mne tabuizovaného světa bylo docela poučné. Excelentní herecké výkony, pohodová atmosféra, přirozené a vtipné dialogy, zajímavé prostředí a příjemná hudba docílily, že to bylo i zábavné.
voleman
voleman
927 bodů
7
Děcka jsou v pohodě je poměrně netradiční drama, které nepřináší nic převratného, ale jde spíš o naprosto průměrný ničím zajímavý, ale poměrně příjemný a optimistický film. Je to takový film který vám naprosto stačí vidět jednou, řeknete si že to celkem šlo, ale na vícenásobné shlédnutí to prostě není. Mark Ruffalo je asi největší hvězdou tohoto filmu a i ostatní herci jsou všichni poměrně dobří. Příjemný letní film, který ničím moc neoslní, ale ani nijak neurazí. 70%
Dubínka
577 bodů
7
Terabithian
297 bodů
8
PSbližování a odcizování obou matek v sobě má stejný kus nenucenosti jako režisérčino nakládání s tématem homosexuálního partnerského použití. Menšinová sexuální orientace netvoří alfu a omegu filmu, prostě v něm je. Jediná výraznější dospělá mužská postava působí nadbytečně, což byl – také vzhledem k tomu, jak nemilosrdně se k němu Chodolenko v závěru zachová – pravděpodobně záměr. Partnerská krize by mohla vyeskalovat z jiné příčiny, muž nemuž. Velmi důležitý humor, bez kterého by Děcka lehko zapadla mezi spoustou jiných seriózních rodinných dramat, film nadlehčuje, ale nezlehčuje. Podobně lehké indie songy.