67%

Komentáře a recenze 26

evismaior
evismaior
4 254 bodů
6.5
Zajímavý vhled do scény americké burlesky v podání Christiny Aguilery (Ali) a Cher (majitelka klubu). Ali je teda na obligátní holku z venkova, která přijela do Los Angeles dobýt svět, docela chytrá a ne zas tak naivní, jak by se dalo čekat, a Cher má pořád šmrnc - tahle role jí vysloveně sedí. Hudební čísla jsou pěkná, zamilovaný románek předvídatelný, záporák pohříchu ne zas tak záporný, takže je to spíš taková oddychovka.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
7.5
Limonáda. limonáda, limonáda v jednom divadelním prostředí, možná dlouhý videoklip, lehce přisprostlý, pár vulgarit, ale pro dobrou náladu to funguje. Písně jsou vychytané a mám chuť si zase jednou koupit soundtrack. Nebudu hrát hru na intelektuála, film mě prostě pobavil,zvedl náladu, i když kromě písní a tance mi už z něj v hlavě nic nezbylo. A pro dobrou orientaci : Kabaret byl ve své době super, Moulin Rouge bylo lepší, ale i tady to mělo své plusy, třeba že člověk nemusel o ničem přemýšlet, ani o tom co se stane :))). Jednodušeji už to ani napsat nešlo. Ona miluje jeho, on miluje ji. Plus za jednoduchost ( opravdu snad nejjednoduší příběh, co jsem kdy viděl) a dobré varietní písně.
Sunny5
Sunny5
3 178 bodů
5.5
Film u kterého po pěti minutách víte, jak bude celý probíhat včetně všech dialogů. Jediné co stojí za podívání jsou možná hudební čísla, ale nemyslím si, že budu mít potřebu je vidět víc než jednou, rozhodně si kvůli nim nebudu znovu pouštět celý film.
stantheman
stantheman
2 399 bodů
6
Skvělé zpěvačky...to je největší eso filmu, jinak nic převratného...ani filmově , ani scenáristicky...škoda....
Hare77
Hare77
2 041 bodů
8
Jednoduchá zábava, soundtrack si koupím, má to své kouzlo !
martin2560
martin2560
426 bodů
8
Film kde si přijdou na své obě pohlaví... Hezký ženský, dobrá varietní hudba...no a ten děj...v podstatě ta holčičí romantika na které něžné pohlaví ujíždí:-),byť je to asi nejslabší část filmu.Me u filmu udržela excelentní choreografie,ale nemohu zároveň vyloučit že se na to hezky koukalo protože pro me mužské oko to bylo lahodící.Herecky i pěvecký výkon všech zúčastněných byl výborný.Nemam moc rád hudební filmy,ale tohle mě moc mile překvapilo.
gabio
14 bodů
9