Recenze filmu Román pro muže

50%

Komentáře a recenze 38

47 099 bodů
4
Pro mne velmi podobné jako Romám pro ženy s tou výjimkou,že v tomto snímku doslova kraluje slizký Miroslav Donutil. Jeho hajzlovský projev je vychytaný do detailu a scéna v restauraci je toho důkazem. Není sice nic extra,ale párkrát jsem se vážně dobře pobavil.
31 311 bodů
7
Miroslav Donutil v akci. Sice laciná komedie, která prostě nenutí diváka přemýšlet.. já si jí ale vždy užiju. Geniální je i dvojka, která jede na Slovensko vykonat Vendetu :)))) Někdy na mě prostě tyto jednoduché komedie funguji, jindy jen koukám z otevřenou pusou, co to má jako být..
kunafix
kunafix
20 042 bodů
4
Pár polonahejch manekýn z toho neudělá záležitost pro muže. Paradoxně Román pro ženy se mi líbil víc, než Román pro muže, tak nevim, jak to ten Viewegh psal. No, von možná ormálně, ale třeba to zkurvil režisér. A možná oba. Každopádně tohle mělo s nudou docela dost společnýho a ani Donutil se svejma hláškama není vtipnej (hlavně proto, že ty hlášky mají být vtipný, ale nejsou... teda kromě Kdo tlačí na pilu, jde spát s tvrdým.) Takže docela zklamání. A fotbalista s tim kuplířem uplně zbytečný postavy... i když zahraný skvěle... Mimochodem Vladykovi ten blbec taky dycky šel, jde a půjde...
2
Aneb čekání na to, jestli Táňa nakonec ukáže aspoň tu kozu. Další příklad českého kočkopsa, ve kterém vtipy nefungují ani v Donutilově podání. Klasický tuzemský scénaristický fail.
Fingon
16 886 bodů
4
Druhá hvězdička za Táňu Pauhofovou, vypadá trochu jako Felicia Day:) Jinak jde o neskutečně hnusný film - ani tak ne zpracováním, jako spíše zobrazením života. Za příběh může Viewegh, ale kde vzal inspiraci? Někdy ten svět fakt za moc nestojí..
avenis
avenis
9 987 bodů
6
Čekala jsem něco jiného, bohužel. Donutil v úplně jiné roli než v Románu pro ženy a celá tahle hotelová záležitost nesnese srovnání s předchozím Románem. Je to úplně o něčem jiném. Bez poetiky, zato s drsným a hořkým humorem, který humorný fakt není. Donutil je tvrdý jako skála, silně nesympatický a jeho sourozenci kolem něj opatrně našlapují. Pauhofová si nastavila šablonu krásné ženy, která to ví a využívá toho. Na rozdíl od předchozího filmu nebudu tento vyhledávat.
Cettlovka
5 032 bodů
5
Nic moc. Oproti Románu pro ženy totální nula a nemluvě o hudbě, hrála-li zde vůbec nějaká :-(
saboter
saboter
3 564 bodů
5
Poměrně slabé na knížku to ujde ale že by film mnl ňáký nápad nebo něco zajímavého to né jede to na herecký výkon a taky občas
  • humor
  • herci
  • nic moc zajímavého
  • jde jenom o další vulgarismus
  • nuda
leafroller
leafroller
3 023 bodů
5
Zápletka filmu je jednoduchá: zkorumpovaný vysoký státní úředník chce dopřát svému umírajícímu bratrovi poslední snový týden ve špičkovém horském středisku. Jde dokonce tak daleko, že mu najme i jeho oblíbenou kyberprostitutku. Opilý mocí a penězi si ve své nadutosti ani nepřipouští, že co se zdá snové jemu, nemusí být snové pro každého. Film je sestaven z uměle vytvořených (pro někoho možná vtipných) situací a záběrů, které mně ovšem nedávají žádný smysl. Minimalistická hudba z dílny pana Vřešťála přidává snímku na kostrbatosti a zdlouhavosti. Každý chytrý autor a režisér ví, že filmová hudba je jakýsi lubrikant, pomáhající překlenout řidší místa scénáře a přechody mezi jednotlivými kapitolami. Zde bohužel působí spíše jako kýbl písku. Rád bych v tomto chrlení ohně a síry našel na filmu i nějaká ta pozitiva. Nelze neuvést velmi přesvědčivý výkon pana Donutila, který se zhostil role arogantní zbohatlé svině velmi obratně a dal nám tak antihrdinu, kterého všichni dobře známe, nenávidíme a přesto každé čtyři roky volíme... Celkovou dusnou a pochmurnou atmosférou filmu prosvítá jako hřejivé sluníčko postava striptérky v okouzlujícím podání Táni Pauhofové. Její přirozená uvolněnost a optimismus je v pěkném kontrastu s dlouholetým napětím mezi sourozenci. A i když se nesvlékne, tak je na ni rozhodně dobrý pohled... Co říci závěrem? Pobavit dnešního diváka není ani zdaleka tak jednoduché jako ještě před pár lety. A vypadá to, že ani angažmá oblíbeného spisovatele či herce už není zárukou úspěchu.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
4.5
Tento film se hrozně moc od původního Románu pro ženy hodně lišil. Asi protože film měl jiného režiséra a v této části nešlo až tak o komedii jako o drama, které je tam více. Na celém filmu jsem se zasmál jenom jednou a už ani nevim kde. Dal bych i "odpad!", ale nedám ho už z úcty k panu Donutilovi, která je můj jeden z nejoblínenějších herců.