Vetřelec: Vzkříšení

66%

Komentáře a recenze 37

29 697 bodů
7.5
V režii Jean-Pierre Jeuneta se Vtřelec vrátil v moc dobré kvalitě. Prostředí vesmírné stanice je skvěle zpracované, vetřelci samotní také a děj je v pohodě. Tvůrci si museli poradit s návratem Ripleyové a za mě vypěstování v laboratoři, navíc s vetřelcem v těle.. trošku moc krkolomné. Filmu nechybí akce, napětí, dobrá atmosféra. Za mě opravdu dobré.
6
I já si myslím, že když na konci trilogie zemře hlavní postava, hlavní padouch a všechno je ukončeno, je pokračování vlastně výsměch předchozím filmům. Přestože tedy tenhle díl nikdy neměl vzniknout. Přestože jenom narušuje uzavřenou dějovou linii a je naprosto zbytečný, tak by byla škoda ho odepisovat. I když film oproti předchůdcům působí jako béčko a zápletka už je trochu překombinovaná, pořád to má nezaměnitelnou vetřelčí atmosféru a děsivé scény jsou moc povedené. Jednoduše řečeno, není to vyloženě omyl, ale bez něj by byla série Vetřelců ucelenější a celkově lepší.
4
Třetí díl byl kvalitativně slabší, ale rozhodně bych ho nepovažoval za zbytečný. Tohle vzkříšení ale zbytečné fakt bylo. U scény, kdy se Ripley mazlí s Alienem, mi bylo až trapně.
8
Jean Pierre Jeunet přišel s docela zajímavým pohledem na svět Vetřelců, který se naprosto liší od těch předchozích. Ono v podstatě, co nového vymýšlet. Naklonovaná Ripleyová je nápad, který prý údajně padnul už na večírku štábu po dokončení trojky. Možná dobře, že Jeneut udržel kontinuitu stylu a přitom do filmu dostal i zbrusu nový element. Každopádně oproti ultradekadentní a depresivní trojce je to snesitelnější podívaná. Psočlověkovetřelec, který je také logickým vyústěním událostí z trojky je ale děsnej průšvih.
sabule
14 227 bodů
8
Povedené pokračování klasiky,kde opět vše musí nakonec vyřešit Riplayová.
9.5
Vzkříšení se celkem povedlo a dobře i navodilo atmosféru. Vzkříšení se nemůže rovnat prvním dvoum dílům, ale v moderním kabátku s pokusy klonování, jde o další výborný díl vetřelců s novými druhy.
9 279 bodů
4
Ach jo tohle bylo jako co?! Vůbec jsem se nebavil. Jednoznačně nejhorší z Vetřelců. Nakonec i Riplyova byla hrozná, jak se pak mazlila s tím vetřelcem, no prostě hrůza. Příběh prakticky žádný. Tenhle projekt měl zůstat u ledu. Velké zklamání... Aspoň 2 hvězdy za výkon Perlmana a Ryder. 40%
M3lios
M3lios
9 140 bodů
4
[ Mierne SPOILERY! ] Votrelec štvorka len pridáva nemastnú a neslanú omáčku k dávno ukončenému príbehu. Všetko, čo ma kedysi iritovalo pri prvom Votrelcovi sa tu znova vrátilo. Strašne nezáživný a pomalý film, so zvláštnym chovaním postáv a s ešte debilnejšie postaveným príbehom (to o prvom Votrelcovi už našťastie tak úplne neplatí). To ako film vyzerá nie je tak úplne chyba režiséra Jean-Pierre Jeuneta, pretože je to celkom schopný režisér, no jeho poetickosť sa do sci-fi hororu skrátka nehodí. Film trpí podobnými problémami ako Fincherova trojka, až na to, že tá svoje chyby zvládla zatiaľ, čo tento snímok totálne potopili. Z praktických efektov sme sa už dostali do doby, kde sa kompletne začali používať digitálne efekty snáď na všetko, čo vás v tej dobe napadlo, i keď každý vedel ako strašne to vyzerá a tak sa to filmári väčšinou snažili zakryť. To v tomto prípade bohužiaľ neplatí. Film neprináša nič nového. Stará a už nie moc zaujímavá zápletka ohľadom toho, že po lodi sa pohybujú vypustení Xenomorphovia a ľoď sa musí zničiť už nikoho nepritiahne. Casting je hotová katastrofa a myslím, že som ešte neobjavil film, kde by mi boli všetky postavy priam ukradnuté. To sa vzťahuje aj na samotnú Ripleyovú. Neviem, kto mal ten "skvelý nápad" ju naklonovať a ako chápem, že sa vďaka tomu musí chovať úplne inak (umelo), no je rozdiel z nej spraviť naklonovaného človeka a vytvoriť z nej ženského Terminátora, ktorému je všetko u riti, bo je OP jak krava a správa sa akoby ani nevedela, o čom sakra točí. Toto skrátka nie je Ripleyová. Je to iba niečo, čo tak vyzerá no nechová sa tak. A príbeh už nespomeniem vôbec, pretože spoločne s vizuálom vytvárajú nerozlučnú dvojicu. Po tejto stránke film vyzerá ako priemerné béčko Paula W. S. Andersona, pri ktorom sa síce solídne zasmejete, no zároveň dostanete poriadnu migrénu z toho jak moc to stojí za hovno. A hotové finále je nový vzhľad Xenomorpha. Vrcholom evolúcie tu má byť premena živočíšneho rozmnožovacieho systému na ľudský, čo ja osobne považujem skôr za degeneráciu než evolúciu. Pretože "určite" sa kráľovnej viac vyplatí, aby čakala deväť mesiacov než sa z nej vyrodí parchant, než, aby každú sekundu vyprdela 500 tisíc nových emzákov.... No a ten "Motýlek" (ako ho volajú v češtine, fuj) tak vtedy som to už mal chuť vypnúť. Ja viem, že musí vyzerať odporne, ale prečo vyzerá ako nepodarený experiment zo skúmavky? Je priam nechutný! Hnus! Ktokoľvek kto to vytvoril tak to prosím vás zabite než sa to rozmnoží. Nie! o také veci naozaj nemám záujem. Takže vo výsledku beriem Votrelca 4 (alebo Resurrecion), za extrémnu stratu času, ktorá nemá s našim obľúbeným emzákom a ich ženským zabijakom nič spoločného. Séria mala skončiť trojkou a tak to aj ostane. Toto vzkriesenie je len chabý spôsob ako zombifikovať dávno ukončenú ságu....Vlastne má to aj nejakú svetlú stránku. Po tomto filme si Jean-Pierre Jeunet konečne uvedomil, čo za blbosti točil a natočil super film Amélia z Montmartru. Holt aspoň na niečo bol ten film dobrý, ak nerátam fakt, že mám nový film do ktorého budem s radosťou kopať ešte ďalších desať rokov... Známka: D -
8 584 bodů
6
Tady aspoň je, na co se koukat.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 339 bodů
7.5
Zábavná směsice původního fenoménu s komiksovým stylem. S prvním Vetřelcem to příliš společného nemá, ale to ostatně platí i pro dvojku (akční videohra) a trojku (vězeňská deprese). Čtyřka je opět trochu jiná, výborně obsazená a ohromně nahláškovaná. Nebýt opravdu debilního konce, bylo by to na čistých 80%...