Policajt v Beverly Hills II

71%

Komentáře a recenze 12

47 084 bodů
7.5
Druhý policajt to od kritiků docela schytal a podle mne docela neprávem. Dvojka je prostě klasické pokračování kdy vše musí být akčnější,vtipnější a nesnažit se trumfnout první díl. Eddie je v této roli jako ryba ve vodě a sype ze sebe jednu lepší hlášku za druhou. Akce je povedená a zápletka má své kouzlo.
29 697 bodů
6
Druhý příběh policajta v Beverly Hills navazuje na ten první a snaží se držet i stejnou tvář... jenže příběh už dosti pokulhává a něčeho zajímavého se divák dočká až po hodině sledování filmu. Eddie Murphy už je "nakažen" komediálním až teatrálním projevem, film celkově už moc nenadchne, ale rozhodně ani neurazí. 60%
28 387 bodů
10
Foley Axel se opět vydává do Beverly Hills a opět to stojí za to. Už ho tam znají, takže to má jednodušší, ale to neznamená, že bez problémů. Opět humor střídá akce a akce zase humor. Svoji kvalitou nezaostává za jedničkou a drží si úspěšně své tempo. Vyprávění příběhu má spád, akční scény nenudí, hlavní melodie filmu se zarývá do mozku a nechce ven. Zkrátka opět trefa do černého.
6
Vidět takhle po letech začínajícího Murphyho bylo sice fain, ale až na pár hlášek (opravdu pár) tenhle druhý díl nenabízí nic, kvůli čemu bych si ho chtěl ještě někdy pustit znovu. Takové trošku nečekané zklamání. 5/10
8
Tony Scott dostal po Top Gunu možnost natočit dvojku akční komedie Policajt v Beverly Hills (1987) postavené na komice Eddieho Murphyho a řízném soundtracku. Producenti chtěli trochu přitvrdit a Tony Scott s tím neměl příliš velký problém. Scény loupeží s tikajícími hodinami, product placement na super rychlé a drahé vozy a detailní záběry na chemické blondýny v modelech od nejdražších návrhářů byly na hony vzdálené realitě, ale za těch pár babek do kina to přeci jen stálo natočit.
7
Murphyho komedianství tady stojí stále ještě na vrcholu a jeho nevymáchaná huba je opět doslova k nezastavení. Nepouštěl bych se do žádného srovnávání s jedničkou, protože Tony Scott si udělal tento díl úplně po svém. Všechno tu hraje trochu více na zábavnější notu, tempo je hodně rychlé a akce i postavy se snaží být co nejvíc cool. Kupodivu z toho nevyleze žádný paskvil, nýbrž příjemná a zábavná oddechovka, která sice nemá co nového nabídnout, ale jako pokračování slavného a zábavného filmu si drží nebývale vysoký standart.
5.5
Tento polda srší humorem a nikdy nepřestane bavit. Film je dobrým pokračováním.
9 025 bodů
8
Po stylové jedničce přichází ještě stylovější dvojka, která nedělá originálu ostudu a přesto přináší svěží koncept, který má spád, hlášky, akci a Eddiho Murphyo. Zábavně kombinovaný mix všeho dobrého, co fungovalo v prvním díle, okořeněno o větší kalibr.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
uz ani prvy beverly hills cop mi nepripadal nijako extra vtipny a pokracovanie nie je na tom inak. murphy sa snazi a hlaskuje o 106, vacsinou to vsak vobec nie je vtipne, ale hustota a maniakalnost eddieho vykonu obcas zasiahne ciel. hviezda je u mna opat judge reinhold (ak niekedy prijde na remake beverly hills copa tak dufam ze jeho postavu bude hrat jason seagal) a tony scott vo svojom videoklipovom zivle (i ked v porovnani s jednotkou ubral na humore a pridal na akcnosti)...
Edward
Edward
2 481 bodů