Vetřelec vs. Predátor

58%

Komentáře a recenze 33

29 308 bodů
6.5
Když si vetřelec a predátor vyřizují účty a člověk je jen hračkou v jejich hře. Zajímavý úvod, celkem dobře vymyšlený scénář, ale tím to končí. Predátor vypadá, jako podsaditý mamlas, vetřelců je příliš mnoho a prostředí pyramidy je jednotvárné. Přesto se jedná ještě o nadprůměrnou akční podívanou.
28 305 bodů
5
Dvě mimozemské legendy se konečně střetli mimo komiksů i ve filmu a nutno uznat, že to bohužel přineslo jen veliké zklamání. Snad je to i tím očekáváním, neboť filmové sólovky každého z nich jsou vyhlášeny jako sci-fi klasiky a do dnes velkolepé. Snad každý tedy očekával ohromnou řežbu ve své temné atmosféře za mrazivého strachu z každé následující minuty. To se ale bohužel nekoná. Zpracování téměř vypadá, jakoby to produkovalo studio Walt Disney Company. Příběh je velice krotký a bez jediného překvapení. Zklamáním je také Sanaa Lathan v roli Alexy Woodsové. Tato postava v tomto dějství jakoby nahrazovala Ripleyovou, ale Sanna ji hraje tak nepřesvědčivě, až je to doslova k smíchu. Speciální efekty jsou však na úrovni, tak alespoň něco. Snímek není špatný na večerní bezduchou filmovou zábavu, neboť ve své ohromné jednoduchosti na odpočinkové sledování postačí, ale nic naplat, snad každý komiksový fanoušek musel říct, že než toto, tak raději měl Alien Vs. Predator zůstat v komiksu.
22 268 bodů
6
No... Nízká věková přístupnost filmu prostě neprospěla. Na druhou stranu se na něj vůbec nekouká špatně, a i když to není hodno ani jedné předlohy, tak je to příjemný náznak... Jako zastánce Predátorů jsem jenom rád, že jsme konečně ukázali alienofilům, zač je toho loket... Dvě hvězdy mi přijdou málo... i když tři jsou možná moc. No co...
8
Dobrá akce v boji dvou nejznámějších filmových monster. Slušná kombinace nepřátel a efektních soubojů.
9 183 bodů
4
Značka Vetřelec má nějakou základnu, o kterou se dá opřít. Toho ale tvůrci nevyužili, najali nesympatické a neznámé herce, a prakticky z toho vzniklo něco, co by měl Ridley Scott a další, kteří se podíleli na budování oné značky zažalovat! Ten film fakt nemá podle mě nic, je trapně vtipný, akce nepřináší nic originálního, jde jen o parazitování. Jediné, co snímek vyzvyhuje alespoň mezi "béčka" je souboj Vetřelce a Predátora, u toho to taky mohlo skončit! A děj?.. Já ho nenašel! 40%
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
4
Vetřelci...predátoři...lidi...Bishop:-)...antarktida...pyramida...NUDA!
squirrelpool
squirrelpool
7 012 bodů
6.5
V jedničce nám řekli, že Predátor vyhledává opravdu velký horko. Ve dvojce to ještě podtrhli("horko a konflikt"- Gary Busey). Jo...horko a velký, prostě pařák. No a v tomhle historickým střetnutí nám ty naše teplomilný, vesmírný naturisty pošlou, kam jinam než, na antarktidu. A ta hlavní hrdinka. Fakt mi nevadí, že je to ženská, ale horolezkyni nebo co to je zač? To prostě nejde postavit na stejnou úroveň se 113kg rakouskejch svalů a ,rozhodně ne starým, Rogerem Murtaughem. Dva nekompromisní, nasvalený bíjci a Sanaa Lathan. Nechápu, nechápu, nechápu. Tak ještě, že tam dostal vetřelec na budku, no.
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
Extravagantní miliardář Charles Weyland (Lance Henriksen) se se svým týmem vedeným odbornicí na přežití v extrémních podmínkách Alexou Woodsovou (Sanaa Lathan) se vydávají prozkoumat starobylou pyramidu, po staletí ztracenou pod vrstvami ledu kdesi na Antarktidě. Už na první pohled je podezřelé, že pyramida obsahuje prvky všech známých prastarých civilizací - egyptské, aztécké i kambodžské, a že by teda mohla být vůbec první pyramidou na Zemi. Ale bohužel se do pyramidy připletou v nevhodný čas, právě do milióny let trvajícího boje vetřelců (Aliens) s predátory. A lidská rasa je pro obě strany tak maximálně výbornou jednohubkou ... Nemůžu si pomoct, ale já se teda skvěle bavil. Pravda, chvilkama jsem musel přivírat oči před spoustou nelogičností (ale ruku na srdce, očekává snad někdo u sci-fi hororu nějaký reálný základ?). Vetřelci i predátoři jsou naprosto dokonale vymodelováni - jen škoda, že je celý boj postaven tak, aby divák "zavčas" poznal tu správnou stranu (být Paulem Andersonem, nechal bych až do posledních minut souboj otevřený).
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Já na to původně šla do kina s tím, že to musí být nějaký vtip, parodie, že přece nikdo nevzal vetřelce a predátora, nevrazil je do jednoho filmu a přitom to nemyslel zcela vážně. A ona se z toho nakonec vyklubala celkem slušná bitka mezi dvěma největšími monstry, která odpověděla na letitou otázku fanoušků sci-fi, kdo by to asi tak natřel komu - byť poněkud předvídatelně, neboť zvíře, byť inteligentní, těžko přestane být zvířetem a mimozemšťan s tunou superzbraní za pasem superkingem. Ale je to pěkná řežba, do které se nedobrovolně připlete skupina lidských antarktických výzkumníků, k tomu celou záležitost tvůrci vybavili vcelku uvěřitelným mystery pozadím sahajícím do dávné minulosti a ještě navíc tam nacpali Lance Henriksena, ne tedy jako starého známého Bishopa, samozřejmě, ale jakožto finančního garanta celé expedice. Vlastně to vůbec nebylo špatné.
kery-
kery-
3 671 bodů
6
No tak efekty, kamera a bůh ví co ještě nádhera za hodně peněz, scénář první polivinu taky ujde, ale v druhý polovině už film začíná padat a predátoři, kteří jsou zde jako vůdci všeho, se kamarádí s někým, kdo je na samém dně potravního řetězce. To je celkem zarážející, ale i přesto si neodpustím dát 3*