Piráti z Karibiku – Truhla mrtvého muže

81%

Komentáře a recenze 30

8
Oproti prvnímu dílu trochu slabší,ale stále vydařené pirátské dobrodružství. Samotnému snímku nejvíce ublížila zbytečná překombinovanost,která diváka nutí neustále přemýšlet nad děním na platně a tak ho odvádí od toho nejdůležitějšího - bavit se. Zaporák v podání Billa Nighyho je skvěle provedený a je radost ho sledovat. I tentokrát chce Verbinski hlavně bavit a daří se mu to dobře.
29 851 bodů
7
Na jedničku to nemá, piráti sice přidali na efektech a akci, ale ten pocit z prvního dílu už nepřekonají. Příběh průměrný, akce a humor klasicky skvělé. Piráti z Karibiku jsou přesto dobrou podívanou - vypnout mozek, nečekat hlobku a příběh.. prostě se jen nechat unášet vlnami.
28 422 bodů
8
Pirátský snímek se vyjímá až estrádní zábavou plnou úžasných efektů, skotačivých momentů, ohromnou výpravou a svou ryzostí. Jonny Depp si svoji roli užívá a dává do toho vše. Faktem je, že místy je to značně přeplácané, ale na druhou stranu, zábava je prostě zábava. Ano, zcela stejný dojem jako u předchozího snímku. Tady se tvůrci pokusili jít zase o něco dál a povedlo se jim to skromně avšak příznačně. Popkornové filmové pirátské dobrodružství přinášející převážně zábavu a v podstatě nic jiného.
8
Zábavná a hlavně vizuálně zdařilá akční jízda, kde zkušený Verbinsky maskuje prázdnotu a tupost toho všeho. Nerad, ale i dvojce jsem podlehl.
7
Příběhově docela vkusný dobrodružný film. Depp opět boduje na plné čáře. Dostatečný humor a efektní akce.
9 318 bodů
8
O hodně jiné než předešlý díl, ale v podstatě v dobrém! Tentokrát se trošku zanevřelo na budování zajímavé hlavní linky, jelikož prostě nějak se muselo navázat s klíčem. Davy Jones a vůbec celé provedení Bludného Holanďana je perfektní, kdy bych si dovedl celý seriál jen o téhle lodi.. Tvůrci ale popustili uzdu šílenosti, takže nechybí Kraken ani kanibalové. Třešničkou je ale ten překvapivě silně emoční závěr. 85%
M3lios
M3lios
9 141 bodů
6
| Prví Piráti z karibiku mi prišli ako slušná fantasy somarina ,ktorá mala solídny príbeh ,u ktorého ste sa dokázali zabaviť. No dvojka mi príde uz iba ako bezduchá napodobenina prvého dielu so zopár dobrými scénami a vtipmi ,ale ten zbytok ani nestojí za reč. | | Začína to fakt super. Scéna s guľami ,Jack ako zdrhá pred domorodcami ,prvé stretnutie Dead Mana....a potom sa z toho stane obrovský CGI bordel ,ktorý úplne ignoruje LORE ,ktorý nastolil prvý diel a pravidla si vymýšla za pochodu. Dead Man sa môže premiestňovať vďaka tomu ,že keď je jeho v blízkosti drevo tak sa doň vsiakne a postaví sa niekde inde....WTH!? ČO JE TO SAKRA ZA BLBOSŤ!? Uz dlho som nedostal také silné IRT ako u tohto filmu. | | Film som ani nedopozeral do konca ,pretože uz som na to fakt nemal nervy. Takže z toho ,čo som videl som si pripadal ,akoby som bol na horskej dráhe. Začne to super (gule a ostrov s domorodcami) a potom to začne padať (beznosí Voldemortov nástupca a.k.a Dead Man) a potom sa to už nezdvihne....za efekty dám aspoň 60% ,pretože herci mi prisli tak podpriemerní ,že ich tu ani nezmienim...Už sa k Pirátom nikdy nevrátim. Ďakujem Mafošovi ,že mi aspoň spríjemňoval toto utrpenie. Dovi!... |
9 025 bodů
8.5
Dvojka Pirátů se mi vyhýbala jak jen mohla. A těžko uvěřit, že mě televizní reprízy, ani na youtube vyskakující klipy nedokázali přinutit se na tento počin podívat dříve. Po nedávném televizním odvysílání ale musím říct, že se toto pokračování nadmíru vyvedlo. Ani na chvíli se nestojí na místě, 150 minut se furt něco děje a situace jsou čím dál absurdnější a do jisté míry originálnější. Škoda toho otevřeného konce a pár nelogických zvratů, které tu být musí, aby se děj někam posunul. Jinak jsou ale druzí Piráti správnou popcornovkou na pozdní večer, protože splňují vše, co si člověk od podobného filmu může přát.
8 590 bodů
8
Truhla Mrtvého Muže je pro mě osobně nejlepším dílem série. Záchovává si všechny kvality jedničky, ale je mnohem dobrodružnější, velkolepější a svižnější. První díl ztratí trochu tempo a postavy se půlku filmu zdržují na nepříliš půvabných lokacích (jeskyně). Rozmáchlost dvojky je podstatně vyšší, posádka rybáků Davyho Jonese má originálnější designe než Barbosovi kostlivci a některé momenty jsou snad za hranou PG-13 (havran vyklovne oko z hlavy vězňovi, bičování...). Kdyby Piráti byli vážnějším, surovějším a serióznějším projektem, který by jen občas groteskně rozsvítil šílený Jack, líbilo by se mi to podstaně více. S tím jsou ruku v ruce i nějaké nedostatky, jež jsou známé už z jedničky. Zkratkovikosti a jednoduchost (typická pro všechny mainstreamové blockbustery) je zde kombinováná s tím, jak je vše "větší a lepší" a z toho vyplývájí akční scény, které jsou přespříliš ztřeštěné, hloupé a za hranou toho, co by divák rád viděl. Jack opravdu nemusí padat stovky metrů volným pádem přes dřevěné mosty a přežít (plot armor). Jako dítěti se mi to líbilo, ale dnes to v mých očích kvalitu filmu podstatně sníží. Některé scény jsou přespříliš ztřeštěné a hlopé. Jack je zde navíc po většinu filmu příliš potrhlý a chová se jako blbec. Já mám radši, když je ta jeho potrhlost jen kouřovou clonou jakési geniální intuice či plánu. Proto bych se nedivil, kdyby se ho někteří někteří diváci mohli přejíst. Jack se však vykoupí v samotném závěru, když skočí do tlamy obludy. Mám rád konce, které nekončí šťastně ve všech směrech a tento takový byl. Zároveň je to konec velmi otevřený a každý se těšil na epické finále. To má opět horší tempo, ale Jack je tam zase o něco schopnější figurou.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
První díl celé, zatím neskončené, série mě velice mile překvapil. Mám ráda Johhnyho Deppa a v roli kapitána Jacka Sparrowa mu byla vhozená rukavice. Celému filmu dává směr jeho humor a všechny scény s ním jsou naprosto zpracované. Jinak celkové zpracování také nemá chybu a herecké výkony Orlanda či Keiry nejsou nejhorší.