Sex ve městě

58%

Komentáře a recenze 11

47 084 bodů
2
Proč jsem tento film shlédl,když nesnáším celý vesmír Sexu ve městě? Odpověď je jednoduchá - manželka. Právě ona mě donutila tento film shlédnout. Když ona se musí dívat na mé filmy,tak já na ty její. Pro mne tohle bylo utrpení,které postrádá vtip a romantiku. Nikomu jinému než fanouškům seriálu tento snímek nebude určený.
6
S původním seriálem moc dobrých zkušeností nemám (shlédnuto cca 5 dílů, které mu skvělou reklamu zrovna 2x neudělaly), ale těhle 150 minut jsem si i bez hlubších znalostí postav celkem užil. 6/10
avenis
avenis
8 056 bodů
8
Moje noční můra před mou druhou svatbou. Naštěstí ženich necuknul... Seriál jsem nesledovala, ale film se mi líbí. Ačkoliv to čtvero ženské sebestřednosti je trochu předimenzované. Muži tak nějak poletují kolem. (26.1.2013)
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
6
Hadříky, hadříky, hadříky, sex, hadříky, hadříky, hadříky
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
Čekala jsem od filmu trochu víc blízkosti se seriálem, který mě opravdu baví. Namísto toho jsem viděla film, který je tak trochu nedodělaný a který mě ničím nezaujal. Režisér se do tohoto snímku asi pouštět neměl, a měl nám nechat volná vrátka k vlastnímu dokončení seriálu...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Seriál mě baví, ale zde se naplno ukázalo, jak obtížné je udělat více než dvouhodinový film, když jednotlivé dějově i myšlenkově poměrně sevřené epizody trvaly vždy s bídou půl hodiny. Novinářka Carrie, sexem posedlá manažerka Samantha, právnická workoholička Miranda a upjatá žena v domácnosti Charlotta se opět setkávají, aby uspořádaly Carrii svatbu s panem Božským. Stane se z toho akce tak monstrózní, že není divu, když se Božský zdejchne a uvrhne Carrii do deprese, z níž se následně rok vyhrabává. A divák mezitím řeší se Samanthou její nespokojenost s životem s jediným mužem (který navíc pořád není doma a nemůže ji tak dostatečně uspokojovat) a s Mirandou, která naopak dojede na to, že doma není ona a manžel Steve se vyspí s jinou. Snad jediná spokojená je konečně těhotná Charlotta, která zas ale trpí paranoiou, že i u ní se musí něco zákonitě pokazit... Holky jsou sice celkem v ráži, ale nějak už to nemá grády. Přesto je mám ale pořád stejně ráda:-)
Kamil Fila
Kamil Fila
4 111 bodů
6
Nějak se ve mě při sledování toho filmu prali dva lidé. Jeden nenáviděl hrdinky kvůli jejich sociálnímu statusu (hovno dělají, mají peněz jak šlupek a k tomu hovnodělání ještě potřebují asistentku), druhý si uvědomoval zvláštní univerzálnost toho, o čem ten film vypráví. A stejně se se sebou perou asi i tvůrci. Kombinace okázalé povrchnosti a konzumerismu a vážnost pravd o vztazích, je v zásadě těžko přijatelná. Ale obávám se, že takhle "nepřijatelně" teď začínají už žit lidé i u nás. Zatímco v USA působí Sex ve městě už přežile, u nás do něj teprve dorůstáme.
Rabadi
Rabadi
2 259 bodů
1
Nejhorší film patřící k nejhoršímu seriálu všech dob. Možná může oslnit tím, že se v něm mluví velmi sprostě, drahými šaty a doplňky, ale jiná hodnota filmu neexistuje. Carrie se má konečně vdát a Pan Božský si ji nakonec nevezme. Děvčata trpí spoustou problémů a zakrývají to penězi a alespoň pro ně dobré - přátelstvím.
karlik4801
1 942 bodů
4.5
Za tu prezentaci celého Sexu ve městě jsem film hodně odsuzoval. Musím teda přiznat, že jsem se párkrát uchechtl a dokonce se i celkem bavil. Herečky mi ale přijdou stupidní a nebavili mě. Začáteční děj a pár vtipů si ale dokázalo udržet mojí pozornost. Z celé té doby si pamatuji jen "Pana Božského" což je chyba, protože se postavy nedokáží vrýt divákovi do paměti, ani trošičku. Ten Pan Božský to dokázal, jen protože tam byl omývaný celou dobu.
Llucinka
411 bodů
10