Vyjednavač

76%

Komentáře a recenze 8

47 083 bodů
8.5
Bývaly časy kdy jsem Vyjednavače považoval za jeden z nejlepších snímků vůbec. Od té doby jsem těch filmů přece jen nakoukal o něco víc a v mém žebříčku tento snímek trochu klesl,přesto ho stále považuji za výborný a nesmírně napínavý. Samuel L. Jackson je v hlavní roli výborný a nebál bych se tvrdit,že právě tato role patří mezi jeho nejlepší vůbec. Kevin Spacey je samozřejmě taktéž výborný. Spolu tak tvoří stěžejní bod celého filmu.
8
Povedený herecký film, který je sice komorní, ale dva policejní vyjednavači v podání Samuela L. Jacksona a Kevina Spaceyho vydá za rozpočet plný výbuchů a tuctu šeků pro kaskadéry. Film má nečekané zvraty a je to hra nervů od začátku do konce. Scénář psal scenárista, který měl navíc všech pět pohromadě, a to není vůbec obvyklé.
15 150 bodů
8
Další z jedinečných krimi thrillerů, se kterými se v 90. letech doslova roztrhl pytel. Byť stopáž přesahuje dvě hodiny, na tempo snímku to nemá žádný vliv, příběh je bleskově rozveden a je radost se na něj koukat. Velkou zásluhu na tom má hlavně Samuel L. Jackson, který je od začátku v centru dění a svým výkonem strhne veškeré sympatie na jeho neprávem obviněnou postavu. Stejně tak Kevin Spacey se svým osobitým a bezchybným přístupem dodává filmu na působivosti. Akční scény a jejich střih je rychlý a úderný a konečné rozuzlení zajímavé a originální. Strčil bych ruku do ohně ještě za pár takových filmů, snad se k nim někdo zase odhodlá..
9 025 bodů
9
Film, u něhož nevíte, co chválit nejdříve. Je to výborný a precizní scénář? Nebo ještě lepší herecké výkony, zejména Samuela L. Jacksona a Kevina Spaceyho? A takhle bych mohl pokračovat od skvělé režie, až po nápaditý soundtrack. A to jsem ještě nezmínil střih a kamerou, které jsou... :) Zkrátka a dobře, za méně než 90% to fakt nebude.
avenis
avenis
7 963 bodů
6
Běžná kriminálka z devadesátých let podle klišé, které charakterizuje toto schéma. Policajtovi někdo zastřelí parťáka, policajt je neohrožený a vrhá se po hlavě do pátrání, kdo za to může a co je za tím. Nechybí milující manželka, spousta hodných i zlých poldů a nesrozumitelná záležitost s jakýmsi finančním podvodem. Jen díky S. L. Jacksonovi je to jakš takš koukatelné, ale hrozně dlouhé.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
8
Pln počáteční nevědomosti z existence Vyjednavače zůstal jsem po jeho skončení sedět s pusou dokořán a s neskonale příjemným příjemným pocitem v těle. Tenhle kousek je velice, ale opravdu velice slušně zmáknuté řemeslo se sympatickou špičkující se ústřední dvojicí a relativně silným scénářem, přesně tak propečený, jak si to přejete. Proč už dnes nikdo netočí takovéhle thrillery...? Klidně bych na ně chodil do zblbnutí...
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Skvělí herecký koncern obou hlavní představitelů!!
Floridsky
4 376 bodů
8
Po velice intenzivních 140 minutách vyjednali Sam s Kevinem úžasný plný počet. Strhující thriller, který nepostrádá napětí, akční momenty, ani nějaký ten menší twist. Výborně zmáknuté řemeslo, od parádních výkonů, po režii, scénář, kameru i hudbu.